Besvaret December 29, 2010 det så jeg også, og synes også, at det var rigtig godt, også fordi det hele ikke bare blev tegnet som rosenrødt... Nej det var nemlig rigtig rart, det hele kan godt blive lidt for rosenrødt :) Ikke noget at sige til at mange folk normalt bliver pænt "skuffet" når man er i fast forhold hvis man tror alt er perfekt som på film :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er lige på vej til at pakke computeren sammen og gå op i seng inden vores nattevagt kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er lige på vej til at pakke computeren sammen og gå op i seng inden vores nattevagt kommer nattevagt?? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nattevagt?? :unsure Ja der kommer en nattevagt og sidder hos Emil hver nat, der skal nemlig holdes øje med hans ilt, hans tal (han ligger på overvågning), han skal have inhalationer mm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja der kommer en nattevagt og sidder hos Emil hver nat, der skal nemlig holdes øje med hans ilt, hans tal (han ligger på overvågning), han skal have inhalationer mm Åhh det lyder da ikke godt :( Men det er da rart der er nogen der holder øje med den bette fyr :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ser film på tv2... Det gør jeg også, men kan nu bedre lidt den første af dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det gør jeg også, men kan nu bedre lidt den første af dem :) Åhhh den der er nu også sååå god.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhh det lyder da ikke godt :( Men det er da rart der er nogen der holder øje med den bette fyr :kiss Det jo bare sådan hans liv er, det jo mest for vi kan få sovet så vi er friske til dagen efter da man godt kan bruge timer på det om natten, og drengen sover jo om natten så han snupper sig jo ikke engang en ekstra lur så man kunne sove der hvis vi selv "havde ham" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det jo bare sådan hans liv er, det jo mest for vi kan få sovet så vi er friske til dagen efter da man godt kan bruge timer på det om natten, og drengen sover jo om natten så han snupper sig jo ikke engang en ekstra lur så man kunne sove der hvis vi selv "havde ham" Hvordan sover I med et andet menneske i huset? Ja man kan vel vænne sig til meget, men har I overhovedet noget privatliv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det jo bare sådan hans liv er, det jo mest for vi kan få sovet så vi er friske til dagen efter da man godt kan bruge timer på det om natten, og drengen sover jo om natten så han snupper sig jo ikke engang en ekstra lur så man kunne sove der hvis vi selv "havde ham" Nej det kan jeg godt forstå, det er jo umuligt at stå alene med :kram Men så må du jo hellere få noget søvn så du kan være frisk til imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhhh den der er nu også sååå god.. :loveshower Tror bare det er fordi jeg simpelthen ELSKER sangen med Backstreet boys de spiller i 1'eren, det kan jo gøre en hel film meget bedre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Har lige set Tommy Seebach dokumenter- faktisk ganske udemærket :) Det så vi også :) Ja det var faktisk ganske umærket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror bare det er fordi jeg simpelthen ELSKER sangen med Backstreet boys de spiller i 1'eren, det kan jo gøre en hel film meget bedre :D Hehe du har helt ret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvordan sover I med et andet menneske i huset? Ja man kan vel vænne sig til meget, men har I overhovedet noget privatliv? Emil sover i stuen og vi på første salen med lukket døre imellem. I starten var det MEGET ubehageligt at vide der sad et fremmede menneske neden under, vi havde bl.a ikke sex efter mørkets frembrud i 3 mdr, men nu det jo bare sådan det er, de ved hvis der er lys i gangen skal de ikke gå der ud for så vi dernede, på toilet, i bad mm så det er en fin ordning... Vi har dog lige haft en MEGET ubehagelig episode med en vagt der var gået oven på og hentet B :o midt om natten fordi hun havde hørt han havde brokket lidt og det er for mig bare så langt over min grænse selvom det var gjort i den bedste mening, men det var at blande sig i noget hun ikek skulle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Emil sover i stuen og vi på første salen med lukket døre imellem. I starten var det MEGET ubehageligt at vide der sad et fremmede menneske neden under, vi havde bl.a ikke sex efter mørkets frembrud i 3 mdr, men nu det jo bare sådan det er, de ved hvis der er lys i gangen skal de ikke gå der ud for så vi dernede, på toilet, i bad mm så det er en fin ordning... Vi har dog lige haft en MEGET ubehagelig episode med en vagt der var gået oven på og hentet B :o midt om natten fordi hun havde hørt han havde brokket lidt og det er for mig bare så langt over min grænse selvom det var gjort i den bedste mening, men det var at blande sig i noget hun ikek skulle. Ejj det gjorde hun da ikke :o Er hun stadig vagt ved jer??? Er det de samme vagter i har til at komme??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ejj det gjorde hun da ikke :o Er hun stadig vagt ved jer??? Er det de samme vagter i har til at komme??? Nej det er hun ikke og kommer heller ik til at være her igen, han sov ikke ordentligt i 3 dage han er jo ik vant til at blive taget op og leget med. Vi har et hold af ca 10 forskellige som har kommet her et år, nogle er self nye mens andre har været her fra start af. nu er vi igang med at kører en ny ind, hun er abre så sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Emil sover i stuen og vi på første salen med lukket døre imellem.I starten var det MEGET ubehageligt at vide der sad et fremmede menneske neden under, vi havde bl.a ikke sex efter mørkets frembrud i 3 mdr, men nu det jo bare sådan det er, de ved hvis der er lys i gangen skal de ikke gå der ud for så vi dernede, på toilet, i bad mm så det er en fin ordning...Vi har dog lige haft en MEGET ubehagelig episode med en vagt der var gået oven på og hentet B :o midt om natten fordi hun havde hørt han havde brokket lidt og det er for mig bare så langt over min grænse selvom det var gjort i den bedste mening, men det var at blande sig i noget hun ikek skulle. Det kunne jeg forestille mig. Men fin ordning I har lavet - når den virker... Hold da op jeg var sprunget i luften hvis det havde været mig :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg sidder her og ellers ser manden fodbold, og kan meddele, at Chelsea fører, og det er dem, som min mand holder med, så han sidder med et stort smil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej det er hun ikke og kommer heller ik til at være her igen, han sov ikke ordentligt i 3 dage han er jo ik vant til at blive taget op og leget med. Vi har et hold af ca 10 forskellige som har kommet her et år, nogle er self nye mens andre har været her fra start af. nu er vi igang med at kører en ny ind, hun er abre så sød Det er da også noget underligt noget at tage ham op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er lige på vej til at pakke computeren sammen og gå op i seng inden vores nattevagt kommer Hov hov, det har du ikke fået lov til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det kunne jeg forestille mig. Men fin ordning I har lavet - når den virker... Hold da op jeg var sprunget i luften hvis det havde været mig :o Viste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv da jeg opdagede han var væk midt om natten så det blev mandens opgave. Men ja det fungere rigtig fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hov hov, det har du ikke fået lov til Jamen er skam tilbage, computeren kom bare med i seng ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Emil sover i stuen og vi på første salen med lukket døre imellem. I starten var det MEGET ubehageligt at vide der sad et fremmede menneske neden under, vi havde bl.a ikke sex efter mørkets frembrud i 3 mdr, men nu det jo bare sådan det er, de ved hvis der er lys i gangen skal de ikke gå der ud for så vi dernede, på toilet, i bad mm så det er en fin ordning... Vi har dog lige haft en MEGET ubehagelig episode med en vagt der var gået oven på og hentet B :o midt om natten fordi hun havde hørt han havde brokket lidt og det er for mig bare så langt over min grænse selvom det var gjort i den bedste mening, men det var at blande sig i noget hun ikek skulle. :( PUHA en forskrækkelse... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen er skam tilbage, computeren kom bare med i seng ;) Nåhhh, det var godt *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites