Besvaret December 29, 2010 Tjaa jeg er stadig syg... :( Men ryggen ville ikke jeg skulle ligge mere ned nu.. OG så ringede manden at jeg skulle lige ændre størrelsen på en avis annonce.. Så det har jeg lige gjort... OG søde piger.... NU bliver jeg nød til at sige det... der er ikke noget der hedder "handle ind".. enten hedder det "handle" eller "købe ind" ;) ;) Nu er jeg blevet rettet HVER gang jeg har sagt det forkert de sidste 8 år... så nu kan mit øje ikke undgå og se det... LOL Så syntes lige i skulle vide det... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så har jeg lige hængt vasketøj op Min lille mand har haft skjorte på to gange her i julen.. Jamen dog.. Og så er den han fik i julegave af misserne bare vildt fed.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg har efterhånden nået alle mine gøremål taget juleuroerne ned - tjek besøgt farmor på plejehjemmet - tjek vaske tøj - næsten tjek, mangler at den sidste maskinefuld kan komme i tørretumbleren Nu sidder jeg her, mens oksekødet simre på panden og spageettien koger, når det er kogt og kødet er brunt¨, så bliver det blandet sammen på panden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg har efterhånden nået alle mine gøremål taget juleuroerne ned - tjek besøgt farmor på plejehjemmet - tjek vaske tøj - næsten tjek, mangler at den sidste maskinefuld kan komme i tørretumbleren Nu sidder jeg her, mens oksekødet simre på panden og spageettien koger, når det er kogt og kødet er brunt¨, så bliver det blandet sammen på panden Hold fast.. Tidlig aftensmad?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hold fast.. Tidlig aftensmad?? ja eller sent morgenmad, kald du det, hvad du vil... Har lavet så vi bare kan tage en portion og varme i mikroen, senere hvis vi skulle blive sultne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ja eller sent morgenmad, kald du det, hvad du vil... Har lavet så vi bare kan tage en portion og varme i mikroen, senere hvis vi skulle blive sultne Okay *ss* Det lyder da ikke så ringe endda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Kyler kolde popkorn indenbords.. Har siddet pakket ind i tæpper - på min kontorstol.. og talt rest varelageret op.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Skriver opgave som skal afleveres inden to dage - typisk det bliver i sidste øjeblik <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er lige kommet hjem efter at ha' drønet rundt i Slagelse i 5 timer med søde søde børn på slæb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er lige kommet hjem efter at ha' drønet rundt i Slagelse i 5 timer med søde søde børn på slæb :) Godt at de var søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Venter på manden snart siger der er mad- er sulten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg vil også ha en mad der laver mad til mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er lige kommet hjem efter at ha' drønet rundt i Slagelse i 5 timer med søde søde børn på slæb :) DEJLIGT at de var som mor ville have det... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er lige kommet hjem efter at ha' drønet rundt i Slagelse i 5 timer med søde søde børn på slæb :) Det er altså dejligt når det sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det kan være det var fordi jeg iførte mig zen-dragten ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det kan være det var fordi jeg iførte mig zen-dragten ^_^ :lolhit :lolhit Ja det er da helt sikkert derfor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det kan være det var fordi jeg iførte mig zen-dragten ^_^ sidder og undre mig over, hvad det er for en dragt, og om ikke vi skal se nogle billeder af sådan en:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 sidder og undre mig over, hvad det er for en dragt, og om ikke vi skal se nogle billeder af sådan en:) :haha :ba Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 sidder og undre mig over, hvad det er for en dragt, og om ikke vi skal se nogle billeder af sådan en:) Jeg vil også se billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Sidder og kommer mig over en indkøbstur med alt for mange mennesker og en svigermor der godt kan gå en på nerverne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg har lige hentet brænde ind, og forsøger at ændre mit avatarbillede, men det kan jeg ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg har lige hentet brænde ind, og forsøger at ændre mit avatarbillede, men det kan jeg ikke Her har du fået nyt billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 hey, jo nu kom det nye avatarbillede på, frem for hvor jeg vender på hovedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Far og ældstebarnet spiller ps3, mindestebarnet laver puslespil og jeg kigger BK, mens jeg overvejer at gå ud og finde rugbrød frem. Så ophidsende er vores aftensmad nemlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 hey, jo nu kom det nye avatarbillede på, frem for hvor jeg vender på hovedet Jeps jeps, det er kommet et fint nyt billede på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites