Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Har lige taget alt julepyntet væk og gjorde rent. Det er kun juletræet som mangler at komme væk, det ryger ud i morgen eller i aften.

Del dette indlæg

Har puttet ungerne og er nu ved at pille juletræspynten ned mens jeg er godt sur på manden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har puttet ungerne og er nu ved at pille juletræspynten ned mens jeg er godt sur på manden

KRAM til dig søde.... Er han bare generelt mande træls eller?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i lænestolen pakket ind i min dyne med macbook'en på skødet... Forsøger og blive rask...

Nåå ja og så ser jeg Jimmy Neutron på Ramasjang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

KRAM til dig søde.... Er han bare generelt mande træls eller?

Det er bare lige sådan en dag hvor manden har ondt af sig selv og jeg ikke lige har ondt af ham, du ved det kan godt gi lidt gnidninger. Så ikke noget vildt han er bare mande træls

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare lige sådan en dag hvor manden har ondt af sig selv og jeg ikke lige har ondt af ham, du ved det kan godt gi lidt gnidninger. Så ikke noget vildt han er bare mande træls

JEPS kender såå udemærket de dage... Jeg var os bare rigtig irriteret af manden igår...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige plyndret juletræet og slæbt det ned på genbrugen på en slæde!!

Forud for det havde jeg nemlig kørt mit tæt belæssede cykel afsted med 5 affaldssække, og så var den dælme flad :angry

Tror jeg har fået dagens motion :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

manden ser håndbold på tv2, og jeg sidder og skriver opgave, som skal afleveres. Har lavet en idag, så mangler bare denne... Og er snart færdig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i lænestolen og vil snart gerne have det godt igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at holde ungerne fra og ryge i totterne på hinanden hele tiden :angry

Begynder lidt at glæde mig til på mandag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige hjulpet ungerne med at spise, lidt tideligt i dag men ellers gider B ikke rigtigt sin mad.

Nu sidder jeg og skal til at bestille blomster til begravelse, ikke lige det sjoveste sådan en tirsdag aften

Del dette indlæg

Annonce ♥

er lige gået i gang med at lave braset kartofler og rester fra alt julemaden, og er endelige blevet færdig med mine afleveringer, og sendt dem til mine lærerer, og kan nu med god samvittighed holde ferie

Har lige hjulpet ungerne med at spise, lidt tideligt i dag men ellers gider B ikke rigtigt sin mad.

Nu sidder jeg og skal til at bestille blomster til begravelse, ikke lige det sjoveste sådan en tirsdag aften

uha det er jeg ked af at høre, kondulere, og spørger lidt nysgerrigt, hvem der desværre skal have de blomster?

Del dette indlæg

Annonce ♥

er lige gået i gang med at lave braset kartofler og rester fra alt julemaden, og er endelige blevet færdig med mine afleveringer, og sendt dem til mine lærerer, og kan nu med god samvittighed holde ferie

uha det er jeg ked af at høre, kondulere, og spørger lidt nysgerrigt, hvem der desværre skal have de blomster?

En af Emil's "sygehus venner" hvis forældre vi snakker meget med omrking det at have et anderledes barn, blev for 2 mdr siden forældre til endnu en lille dreng der desværre har fået vinger alt alt for tidligt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at holde ungerne fra og ryge i totterne på hinanden hele tiden :angryBegynder lidt at glæde mig til på mandag ;)

Mine har også været helt vilde i dag - og det er kun tirsdag :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov søde Gitte du er jo inde igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

En af Emil's "sygehus venner" hvis forældre vi snakker meget med omrking det at have et anderledes barn, blev for 2 mdr siden forældre til endnu en lille dreng der desværre har fået vinger alt alt for tidligt...

åhhh nej dog, da var da bare alt for tidligt.

Hov søde Gitte du er jo inde igen :D

jep jeg er på igen, og har planer om, at snakke helt vildt i aften, da jeg har fået lavet mine afleveringer, så har masser af tid... Skal dog se det gyldne kompas i aften.... Overvejer at købe bogserien og læse den..

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhhh nej dog, da var da bare alt for tidligt.

jep jeg er på igen, og har planer om, at snakke helt vildt i aften, da jeg har fået lavet mine afleveringer, så har masser af tid... Skal dog se det gyldne kompas i aften.... Overvejer at købe bogserien og læse den..

Det er nemlig alt for tidligt og denne familie har bare været så meget igennem i forvejen :(

Jamen som skrevet i en af de andre tråde var her sgu næsten også alt for stille uden dig :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine har også været helt vilde i dag - og det er kun tirsdag :blink

Ja hvis det forsætter sådan her, som de har været i dag, så kan mandag ikke komme hurtig nok ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har gang i at vaske nye håndklæder, de er blevet vasket med nogle gamle grimme hvide håndklæder i håb om, at kunne give dem nyt liv i en ny farve, og tror skisme det er lykkedes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er igang med enten at svede eller fryse :/ ÆVVVVV!

ohhh søde god bedring til dig, håber snart, at du er ovenpå igen... og at 2011 bliver jeres år

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sidder og snakker med jer og glor tv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kommer der "Big bang theory"

Del dette indlæg

Annonce ♥

ohhh søde god bedring til dig, håber snart, at du er ovenpå igen... og at 2011 bliver jeres år

TAK søde...

Forkert tråd

???

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER