Besvaret February 5, 2012 Jubler over at jeg må låne min onkels bil indtil min egen er klar :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 :kram Ved ikke hvorfor du føler dig magtesløs men kram skal du have :kram Jeg har følelsen af ikke at slå til - både personligt og uddannelsesmæssigt. Er næsten parat til at droppe ud :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Jeg har følelsen af ikke at slå til - både personligt og uddannelsesmæssigt. Er næsten parat til at droppe ud :( Sådanne perioder kan vi alle have, jeg har dem bestemt også. Men kæmp og du får så meget retur :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Sådanne perioder kan vi alle have, jeg har dem bestemt også. Men kæmp og du får så meget retur :kram2 Jeg prøver virkelig også - igennem skal jeg. Men jeg overvejer lidt at droppe ud i ét år og så tage resten derefter. Måske en bedre løsning end at droppe definitivt ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Jeg prøver virkelig også - igennem skal jeg. Men jeg overvejer lidt at droppe ud i ét år og så tage resten derefter. Måske en bedre løsning end at droppe definitivt ud. Men hvorfor? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Hvilken en uddannelse er du i gang med? Og hvad vil du få ud af at droppe ud? Kram kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 jeg vil gå ud og lave glasur til min citronmånekage, som jeg har bagt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 venter på der kommer Lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Men hvorfor? Skriver lige privat. Tjek din mobil :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Skriver lige privat. Tjek din mobil :kram2 Det gør jeg :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 bøvler med mit internet :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Zapper rundt på tv'et Det gør jeg også - der er bare intet spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Har lige set "Lykke".....Elsker den serie:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Overvejer at gå i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Overvejer at gå i seng :) Klar på en kaffedate snart? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Kaffe! hvem der havde en kop ! :( går i seng nu her så børster tænder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Er liiidt småspændt på dagen i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Har lige rettet en masse læseprøver og vil nu i seng. Godnat:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ligger og kan ikke bestemme mig om jeg lige skal nappe en time mere for Astrid er nemlig lige faldet i søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Er liiidt småspændt på dagen i morgen :) Hvad skal der ske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Vi er begge sløje, så det bliver til en hjemmedag Del dette indlæg Link to post Share on other sites