Besvaret January 31, 2012 Ser de unge mødre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Ser de unge mødre :loveshower :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Ser de unge mødre :loveshower Os mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Kan ikke sove.. Har det bare så dårligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Gaber, og orker ikke helt 11 timer på job :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Er allerede i skole, på trods af sygdom - første dag er bare ikke et hit at misse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Kan ikke sove.. Har det bare så dårligt :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Skal til at lave havregrød til Bassemanden :) Vi har sovet længe i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Er ved at ringe til lægen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Er så sur og skuffet over min læge. Forklarer hende, hvordan jeg har det, hvortil hun siger at det lyder som halsbetændelse - du kan få en tid imorgen kl.15:30 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Er så sur og skuffet over min læge. Forklarer hende, hvordan jeg har det, hvortil hun siger at det lyder som halsbetændelse - du kan få en tid imorgen kl.15:30 <_< Det kunne nu også ske ved vores :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Det kunne nu også ske ved vores :) Det sker ellers aldrig her normalt. Derfor jeg er lidt bitchy ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Sidder på arbejde og læser "lektier". Er blevet ansat som projektleder og det aner jeg intet om, så er ved at læse op på det inden projektet starter ;) Og har lige været inde og få rettet mine eyelash extensions til, da det bare lignede mascarra rester jeg havde fået på <_< Nu er det meget bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 ligger og dovner i sengen... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Sidder og plejer min ankel som jeg vrækkede om på tidligere i dag - den gør nu lidt ondt :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Beundre mine nyindkøbte støvler :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Sidder og plejer min ankel som jeg vrækkede om på tidligere i dag - den gør nu lidt ondt :gal God bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Prøver at tage mig sammen til at gå ud og koge mos til min datter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 God bedring! Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Beundre mine nyindkøbte støvler :D Støvler & sko :loveshower :loveshower jeg venter på at tumblern bliver færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Forsøger at tage mig sammen til at smøre madpakker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Er for et par timer kravlet i seng, har en konstant hovedpine der ulmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites