Besvaret January 31, 2012 prøver at overbevise trolden inde i maven om at den gerne lige må give sin mor et lille puf så jeg ved den har det godt, men den er åbenbart ikke enig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Vi sidder og venter på at vi kan komme ind i salen for at se løvernes konge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Spiser pølsehorn, og glæder mig til at få fri om under 5 timer :) Glæder mig og til om 8 dage..:! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Er lige kommet hjem. Havde egentlig planlagt en lille morfar men håndværkerne larmer :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Sidder og jubler over at posten har været forbi med en meget ventet pakke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Sidder og jubler over at posten har været forbi med en meget ventet pakke :loveshower Hvad har du købt? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Mærker hvordan min mave vender sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Mærker hvordan min mave vender sig. Lyder ikke rart? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Har lige haft besøg på arbejde af min kollega som er på barsel.. Hun fødte for en måned siden, en lille pige som skal hedde Carla... Hun havde dog ikke pigen med, da hun havde brug for en shoppedag alene.. ( <_< ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Lytter til Rasmus Seebach og overvejer hvem jeg skal forære den anden billet til, til koncerten om under en måned! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Hvad har du købt? :) Kig i fortroligt forum ;) Edit: Det har du jo gjort, så kan du næsten gætte hvad posten havde med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Spiser æble sammen med David :loveshower vores lille hyggestund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 kæmper stadig med eksamen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Lytter til Rasmus Seebach og overvejer hvem jeg skal forære den anden billet til, til koncerten om under en måned! :D Skulle M ikke med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Vi får en mhuti mens vi venter på at Michael kommer ind med toget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Har lige bestilt navnesutter og bidering til prinsessen fra MAM :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 ser cleveland show, burde fortsætte med mit eksamens dumme oplæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Slår mave. Har vist spist lidt for meget aftensmad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Laver pølsehorn til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Sidder her på BK, mens manden bader lille manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Spiser vindruer og forsøger at få varmen, mens jeg nyder at jeg præcist i dag på dette tidspunkt, føler mig helt vildt fantastisk lykkelig :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Leger med min nye iPad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Venter på manden kommer hjem med cola :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Er på arbejde.... Venter på at kl. bliver 20 så jeg kan komme hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 nu vil jeg se årgang 0 og derefter de unge mødre, og så vil jeg gå i seng... Øv bøv jeg synes dette eksamen noget er skod.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites