Besvaret January 29, 2012 Ligger på sofaen, surfer rundt på internettet, mens bronchekampen kører på tv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Bager boller, pølsehorn og kanelsnegle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Spiser chips mens kæresten ser håndbold :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Bager boller, pølsehorn og kanelsnegle :) Mmmmh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 manden ser håndbold, jeg sidder og får flere og flere nervøse trækninger over at skulle op og trække, hvad jeg skal til eksamen i i naturfag imorgen, jeg har de sidste 14 dage lykkeligt fortrængt, at det netop var det fag, som vi skulle op i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 sidder og kigger på vitaminpiller. Har hørt at det skulle gøre noget i forhold til en ønsket graviditet, men om ikke andet så er det jo meget godt at man får sine vitaminer. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Ser håndbold sammen med julie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 sidder og kigger på vitaminpiller. Har hørt at det skulle gøre noget i forhold til en ønsket graviditet, men om ikke andet så er det jo meget godt at man får sine vitaminer. ;) Sørg for at købe nogle med ekstra folinsyre - prøv evt at søge på det herinde, der er flere tråde om emnet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Manden ser håndbold, jeg er på BK ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Vi på vej til fødselsdag. Ryggen er total åndsvag... Suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Ser håndbold og slapper af inden jeg skal ud og spise med 2 veninder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Har lige bestilt en iPad og nu ser jeg på ungerne spiser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 kan mærke, hvor lidt konkurrencemenneske jeg er. Vi ser håndbold, og synes altså begge hold skal vinde... Selvfølgelig holder jeg med Danmark, men sølv er altså også flot at vinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Kom nuuuuuuuuuu, Danmark!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Jeg står i køkkenet. Er ved at lave chili con carne, kylling i karry, kyllingefrikadeller, hjemmebagte boller og chokoladetærte. Måske der også skulle laves lidt aftensmad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Ser håndbold og er så heldig at kæresten laver mad til os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Tuder over at være så rørt over Danmark igen har gulddrenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Har lige råbt og skreget til håndbold ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 :7himmel Forsøger at overtale kæresten til at se en film Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Glæder mig over at have fri i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Sørg for at købe nogle med ekstra folinsyre - prøv evt at søge på det herinde, der er flere tråde om emnet. Oh mange tak det vil jeg gøre med det samme så jeg ikke glemmer det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Prøver at tage mig sammen til at gå ud og tisse (for 25'ende gang i dag... Tror der er en der ligger på min blære :biglove ) ..... Man kunne jo smøre en bolle, nu man er oppe af sofaen :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Hepper på at sønnen snart sover... Kæresten tager opvasken og jeg er under dynen, på sofaen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites