Besvaret January 27, 2012 God underholdning... Så kæresten se håndbold!! Haha, han er altså for sjov... :whistling :loveshower Har vi samme mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Gid alle kunne være lykkelige og glade hele tiden. *SPreder lidt kærlighed* :loveshower Jaamen jeg har lige oprettet mig herinde så jeg kigger lidt rundt og skriver. Pænt goddag :balloons Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Sidder og er på vej ind til vores nabo for at arrangere en shoppingtur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Sidder og er på vej ind til vores nabo for at arrangere en shoppingtur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tusind tak! :D og det er så flot gået at håndboldholdet :glad Sidder og læser de dejlige artikler med Mikkel Hansen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ligger på sofaen og pis fryser trods vores store dobbeltdyne er svunget omkring mig, der er gang i brændeovnen og radiatoren køre... Arrrhhh jeg gider ikke være syg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ligger på sofaen og pis fryser trods vores store dobbeltdyne er svunget omkring mig, der er gang i brændeovnen og radiatoren køre... Arrrhhh jeg gider ikke være syg... Argh! God bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Sidder i sofaen og fniser af min mand, der lige har vandret gennem stuen kun iført en plastikpose på sin ene fod. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Kigger mig lidt omkring herinde igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Kigger mig lidt omkring herinde igen :) God fornøjelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ligger i min seng og vil knalde brikker :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ligger på sofaen og pis fryser trods vores store dobbeltdyne er svunget omkring mig, der er gang i brændeovnen og radiatoren køre... Arrrhhh jeg gider ikke være syg... Ej god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ligger i min seng og vil knalde brikker :-) Var det ik bedre at hoppe på manden hvis der skal knaldes noget? Tøhø :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Var det ik bedre at hoppe på manden hvis der skal knaldes noget? Tøhø :lolhit Høhø men var der i forgårds så jeg gider dælme ikke idag ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Høhø men var der i forgårds så jeg gider dælme ikke idag ;-) Der er selvfølgelig os først lille kone aften i morgen igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Vil forsøge og sove. Skal tiiidligt op i bad. De lukker vandet kl 9. Og jeg må hellere være ren og pæn når nu jeg skal til det jyske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Sidder og sumper... er kommet hjem fra musikerfest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Sidder og sumper... er kommet hjem fra musikerfest Hvordan gik det? :) Hvad lavede Maliva imens? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Venter på morgen rundstykkerne er færdige i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 Har lige gjort rent og er faktisk en smule træt nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 lytter til mads og monopolet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 lytter til mads og monopolet Samme. Meget bizart med det dådyr synes jeg :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites