Besvaret January 27, 2012 Bæller en kop the, da pigen er vågnet lidt tidligere end normalt - VIL lige nå at have min the varm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ser nyhederne - næsten lige stået op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ser pigen og greven, og tænker på latterlig viden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Det er sq da en god kombi!! :) Hehe, ja endte også derude :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Halv sover på arbejdet.. Jeg havde mareridt hele natten, rigtig øv... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ser på den nye prinsesse i tv. Synes Prinsesse Marie snakker flot dansk :), er faktisk lidt imponeret over, hvor god hun er til dansk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Har lige set (og tudet over) den nye prinsesse :loveshower Ellers er jeg igang med at sortere og pakke det tøj væk, som jeg ikke længere kan være i (og det er faktisk meget tøj :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Skal til at lave lille manden frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Har lige set (og tudet over) den nye prinsesse :loveshower Ellers er jeg igang med at sortere og pakke det tøj væk, som jeg ikke længere kan være i (og det er faktisk meget tøj :rolleyes ) I dag er jeg i mine egne bukser for første gang i lang tid... :loveshower (Godt nok nogen jeg havde lagt væk, fordi de var 2 numre for store.. Men de passer nu!) :whistling Jeg så også lige den ny prinsesse.. Synes virkelig det er vildt at de kongsesse-børn altid er så mussestille og sover når de skal vises frem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Sidder og venter utålmodigt på posten, som forhåbentlig har en flyverdragt med til Marlon.... Sælger havde pengene tirsdag og lovede at sende med det samme, så den må dælme da snart dukke op :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Venter på Isaacs far kommer og henter ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 er rykket ind på sofaen med dynen, og har en kæmpe hovedpine... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 er rykket ind på sofaen med dynen, og har en kæmpe hovedpine... :( :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tuder.. Er ked, frustreret og har mega ondt. Er træt af alting lige nu :( ØV! Vil bare hjem i min seng.. Men har først fri om 2½ time.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tuder.. Er ked, frustreret og har mega ondt. Er træt af alting lige nu :( ØV! Vil bare hjem i min seng.. Men har først fri om 2½ time.. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ligger på sofaen med hovedpine. Synes den her uge har været hård. Emilie har skoldkopper, jeg har arbejdet alt for meget og manden har også haft alt for travlt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tuder.. Er ked, frustreret og har mega ondt. Er træt af alting lige nu :( ØV! Vil bare hjem i min seng.. Men har først fri om 2½ time.. Nu er du tættere på fyraften klem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ligger på sofaen med hovedpine. Synes den her uge har været hård. Emilie har skoldkopper, jeg har arbejdet alt for meget og manden har også haft alt for travlt :wacko Så er det jo perfekt det er weekend Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ser håndbold :yay Håber de fortsætter og vinder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Får pulsen ned efter den spændende kamp! Vi gjorde det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 God underholdning... Så kæresten se håndbold!! Haha, han er altså for sjov... :whistling :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jeg indrømmer blankt, jeg tuder fordi Danmark er i finalen.. Lige meget hvad der sker nu, så er det en win win situatione. Får vi sølv er det pisse flot, sådan som dette em startede, får de guld er de eddermame skrappe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Gid alle kunne være lykkelige og glade hele tiden. *SPreder lidt kærlighed* :loveshower Jaamen jeg har lige oprettet mig herinde så jeg kigger lidt rundt og skriver. Pænt goddag :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 jeg indrømmer blankt, jeg tuder fordi Danmark er i finalen.. Lige meget hvad der sker nu, så er det en win win situatione. Får vi sølv er det pisse flot, sådan som dette em startede, får de guld er de eddermame skrappe :) Helt enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Gid alle kunne være lykkelige og glade hele tiden. *SPreder lidt kærlighed* :loveshower Jaamen jeg har lige oprettet mig herinde så jeg kigger lidt rundt og skriver. Pænt goddag :balloons Lidt kærlighed til dig også og velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites