Besvaret January 25, 2012 Ligger i sengen med influenza :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ligger i min seng og hygger med go morgen dk tændt og erica legende ved siden af mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Hygger sammen med min lille dreng, vi er næsten lige stået op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ser snigpræmieren på Årgang 0 :D Og nyder min sidste fridag :( skal arbejde torsdag, fredag, lørdag, mandag, tirsdag og onsdag.. PUHA :P Nyder også at der "kun" er 14 dage til MD-scanningen - glæder mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Slapper af inden jeg skal have bagt brunsviger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Beundre min nye cykelhjelm som kæresten har købt til mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Lige hjemvendt fra hørescreening med Caroline, nu sover hun, og overvejer om jeg ikke også skal tage en lille lur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Overveker at få gjort rent på badeværelset imens J tager en.lur og Maliva ligger og leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sidder i lægens venteværelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sidder i lægens venteværelse.. Der er ik noget galt vel? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 sidder på arbejdet, venter på at kunne tage hjem.. christ jeg er træt for tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Overlevede første træningstime Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Lige kommet hjem fra en rigtig dejlig dag på strøget med brormand og david :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Slapper af inden jeg skal have bagt brunsviger MUMS :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ville overraske kæresten med en hyggeaften.. Så havde købt 3 POSER chips efter lægebesøg.. Da jeg kommer hjem, kan han høre chipsposerne.. Og siger.. Ej, du har bare ikke købt chips.. Og jeg blev helt ked og sagde "jo.. Jeg ville overraske dig med en chips og film aften".. Så åbnede han vores hjørneskab - og der lå så de 2 poser chips han havde købt ind, fordi han ville overraske mig med en chips og film aften.. Vi har vist chips nok til et par aftner :whistling Men vi kender hinanden smag - det er de samme chips vi har købt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ville overraske kæresten med en hyggeaften.. Så havde købt 3 POSER chips efter lægebesøg.. Da jeg kommer hjem, kan han høre chipsposerne.. Og siger.. Ej, du har bare ikke købt chips.. Og jeg blev helt ked og sagde "jo.. Jeg ville overraske dig med en chips og film aften".. Så åbnede han vores hjørneskab - og der lå så de 2 poser chips han havde købt ind, fordi han ville overraske mig med en chips og film aften.. Vi har vist chips nok til et par aftner :whistling Men vi kender hinanden smag - det er de samme chips vi har købt :) Haha hvor godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Har helt vildt lyst til at tage en morfar - træt efter en tur ud i den friske kolde luft Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Man bliver jo lækker sulten af at læse denne tråd... :prik og jeg har chips i kælderen... Tror jeg går ud og skræller mig et par gulerødder!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sidder med ipaden ude i køkkenet og underholder manden mens han laver aftensmad :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ser håndbold med smuksakken, kæresten og svigerforældrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sidder og overvejer om jeg skal lave en mor-tråd :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites