Besvaret January 23, 2012 Har haft en dejlig dag, med en tur på Jensens med en god veninde :biglove Nu stener jeg bare på sofaen, da jeg har haft lidt hovedpine her til aften.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Jer ser tattoo shop :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Går tidligt i seng efter en lang og dejlig weekend i Jylland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Lige kommet ind af døren efter en bilka tur - og så lige en øl omme hos veninden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Putter i min seng med min skønne kæreste og en kat i hver fod ende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Lige hoppet i seng efter at have lagt sidste hånd på mit eksamsoplæg, med hjælp fra en sød veninde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Putter i min seng med min skønne kæreste og en kat i hver fod ende :loveshower Har du fødder i flere ender?? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Kører manden på arbejde. Så jeg kan køre hjem i seng. Han skal være alene på kontoret indtil jeg kommer senere. Og vores anden bil er på værkstedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Er ved at gøre mig klar til at tage i skole. Det er lidt hårdt efter 4 dage i sommerhus :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Skal til at lave krudtuglens havregrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ligger i min seng med forstuvet fod?! Dooooh :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ligger i min seng med forstuvet fod?! Dooooh :( Av hvordan er det sket, og god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Vil i gang med dagen syler, skal til kontril med Astrid kl 12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Har du fødder i flere ender?? :P Manden har vel også en fod ende ;) :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Har lige været i bad og så skal jeg have det sidste klar til eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ligger i min seng med forstuvet fod?! Dooooh :( Av, god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Manden har vel også en fod ende ;) :lolhit Ja, jeg var næsten klar over det var meningen med det.... ;) Synes bare det lød sjovt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Ja, jeg var næsten klar over det var meningen med det.... ;) Synes bare det lød sjovt :whistling Jeg er også smadder sjov! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Sidder og tripper på arbejde. Jeg ELSKER mit arbejde, men nøj hvor vil jeg gerne hjem! Kan nemlig se i min track and trace at min kjole er kommet. Naboen har modtaget og signeret for den, så den er der hjemme når jeg kommer hjem :loveshower Jeg vil hjem NU!! Nøj der er lang tid til fyraften! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Sidder og keder mig lidt - ved ikke hvad jeg skal lave mens drengen sover :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Jeg er på vej til eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Jeg forsøgte at se noget på viaplay, så virkede det ikke... Fik min søster til at logge på, og nu kommer den med en.. Svensk.. fejlmeddelse.. <_< gah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites