Besvaret January 22, 2012 Er der stor møde i weekenden, for "the special people"? ;) Synes der er mange der taler om et møde. Jeg sidder og nyder dagens indkøb af barnevogne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Er der stor møde i weekenden, for "the special people"? ;) Synes der er mange der taler om et møde. Jeg sidder og nyder dagens indkøb af barnevogne :loveshower Hvad har I købt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Er der stor møde i weekenden, for "the special people"? ;) Synes der er mange der taler om et møde. Det er et møde aftalt et andet sted... og vi er så vidt jeg ved 3 herinde fra der skal med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Åh for søren, har bare hørt det omtalt så mange gange herinde, så tænkte det nok kun var for nogle specielle :) Vi har købt to barnevogne, brugte, af mærket Simo :) De er bare så lækre.. Især den vi skal skal have herhjemme :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Det er det nemlig :) Hun har lige sat den til salg i dag Ja ikke? Og jeg skal kun giftes den eneste gang, ikke? Og så snakker vi ikke om det første :whistling Det er nemlig det du skal og første gang var bare en prøve :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Åh for søren, har bare hørt det omtalt så mange gange herinde, så tænkte det nok kun var for nogle specielle :) Vi har købt to barnevogne, brugte, af mærket Simo :) De er bare så lækre.. Især den vi skal skal have herhjemme :loveshower :loveshower LOL.... nej det er ikke BK's hemmelige VIP klub eller noget ;) MEN det betyder vidst vi snart må stable et nyt BK møde på benene kan jeg høre.... Jeg hopper da gerne ud i det igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Er der stor møde i weekenden, for "the special people"? ;) Synes der er mange der taler om et møde. Der er da ingen special people herinde Jeg sidder og nyder dagens indkøb af barnevogne :loveshower [/quote Og det lyder som et godt køb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Tænker... :( Hvad betyder 42 jeg er ikke kvik nok til at regne det ud selv ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 LOL.... nej det er ikke BK's hemmelige VIP klub eller noget ;) MEN det betyder vidst vi snart må stable et nyt BK møde på benene kan jeg høre.... Jeg hopper da gerne ud i det igen... Jeg er med men med forbehold med Astrid musen ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Fåååååååek den er fin den kjole B!!!!! Iiiih glæder mig til I skal giftes!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Ja ikke? Og jeg skal kun giftes den eneste gang, ikke? Og så snakker vi ikke om det første :whistling Det er nemlig det du skal og første gang var bare en prøve :-) Lige præcist, selvom jeg egentlig hellere havde været den foruden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Fåååååååek den er fin den kjole B!!!!! Iiiih glæder mig til I skal giftes!! Ja, er den ikke mega fed? Jeg ville have vist dig den på msn, men du er ikke online :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Lige præcist, selvom jeg egentlig hellere havde været den foruden :( Skidt pyt det er fortid og den har gjort dig til den du er idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Skidt pyt det er fortid og den har gjort dig til den du er idag. Det er rigtigt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Det er rigtigt :kram2 Og det er sådan man skal tænke vi skal lære hele livet. Åh Gud hvor det lyder. Går i seng for tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne finde på at skrive næste gang omg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Er på vej i seng sov godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Og det er sådan man skal tænke vi skal lære hele livet. Åh Gud hvor det lyder. Går i seng for tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne finde på at skrive næste gang omg Du har SÅ ret. Tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Hvad betyder 42 jeg er ikke kvik nok til at regne det ud selv ;-) Det er fra en sci fi film der hedder "Hitchhikers Guide To The Galaxy" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Har langt om længe fundet min seng, som jeg deler med en lækker smuksak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Vil hoppe i seng, så jeg er frisk til en tur ud og spise med en veninde i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Sidder i kø hos lægen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Synes jeg er træt - føler mig lidt forvirret, tror jeg har fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 Sidder og småjubler over at jeg endelig har fået et GLS track and trace nummer på min kjole, samt en mail om at de forventer levering i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2012 jeg er i gang med mit projekt og kan fortælle, at iflg Siri Næss er livskvalitet ens for alle :) fordi det forudsætter 4 forudsætninger: aktivitet, selvbillede, sociale relationer og grundstemning. Men det er et vurdringsspørgsmål, hvordan man som enkelt individ vurdere disse forudsætninger :) så hvad der er positivt for mig, er ikke sikker positivt for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites