Besvaret January 22, 2012 har lige været ude og gå med hunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Har forelsket mig i en brudekjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Er kommet hjem fra svømmehallen og er lidt dvask men vil igang med at ordne vasketøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Har forelsket mig i en brudekjole Skal vi ikke se billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Det korrekte svar er 42. Så skal jeg selv regne det ud alligevel :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Prøver at overtale musen om jeg skal købe den Kaj Boyesen abe jeg har ønsket i mig i årevis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Venter på manden kommer hjem med pizzaer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Skal vi ikke se billeder Jo, skal bare have fundet computeren frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Prøver at overtale musen om jeg skal købe den Kaj Boyesen abe jeg har ønsket i mig i årevis :) Hvis I er medlem af Imercos kundeklub får man vist minus 20 procent på den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Førsøger at få det hele til at gå op i en højere enhed... Emilie har fået skoldkopper :( det er sgi svært at forene med 2 stk udearbejdende forældre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Hvis I er medlem af Imercos kundeklub får man vist minus 20 procent på den :) Øj! Det må jeg lige undersøge, vil så gerne have den <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Venter på min veninde Lise, vi skal på cafe med en anden veninde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Førsøger at få det hele til at gå op i en højere enhed... Emilie har fået skoldkopper :( det er sgi svært at forene med 2 stk udearbejdende forældre ;) Øv, havde jeg kendt Emilie havde jeg gerne taget hende lidt :kram2 God bedring til hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Skal vi ikke se billeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Ligger i sofaen og ser Lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 ser sidste afsnit af sidste sæsson af Lykke, da der starter en ny sæsson Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 åhh lenas rosebrudekjole :) den er også smuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 åhh lenas rosebrudekjole :) den er også smuk Det er det nemlig :) Hun har lige sat den til salg i dag Den er fandme flot Ja ikke? Og jeg skal kun giftes den eneste gang, ikke? Og så snakker vi ikke om det første :whistling Super smuk kjole! Ja, jeg er også vild med den. Og kæresten har jo bestemt at det skal være kirkebryllup Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Sidder og redigere billeder... jeg skal have med til en på lørdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Sidder og redigere billeder... jeg skal have med til en på lørdag... Jeg glæder mig til at se dig på lørdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Øv, havde jeg kendt Emilie havde jeg gerne taget hende lidt :kram2 God bedring til hende Tak for det søde. Har heldigvis bedsteforældre der ikke arbejder som kan passe hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Jeg glæder mig til at se dig på lørdag :loveshower ILM søde.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2012 Tak for det søde. Har heldigvis bedsteforældre der ikke arbejder som kan passe hende :) Åh en lækker løsning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites