Besvaret January 18, 2012 Vil pakke baby og hund og traske mod Aldi og købe bleer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Lige været i bad og spist morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Hmmm hvornår skal du giftes :loveshower , der er vist noget jeg er gået glip af :whistling Haha, det er først den 7. september 2013 - så der er længe til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Jeg venter på at stakbogladen åbner klokken 10 og de forhåbentlig har begge bøger jeg skal bruge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Holder fri med Tilde og om lidt skal vi ud og lege :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Holder fri med Tilde og om lidt skal vi ud og lege :) Åh hvor hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 jeg sidder til undervisning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Venter på david vågner - så vi kan komme videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Spiser en pære på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Har smidt stængerne op og sat mig for at læse Fasandræberne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Glor ud i luften... Overvejer at øve lidt på guitaren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Det startede da sidste tirsdag- det mener jeg da :unsure :) Jeg så afsnittet som bliver sendt på tirsdag :) Deraf: Snigpremiere :D Fik bare ikke lige sagt på afsnit to ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Vil snart til frokost tror jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Burde læse til eksamen - men sidder bare og glor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 spiser frokost på job.. Min ryg tager livet af mig :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Jeg så afsnittet som bliver sendt på tirsdag :) Deraf: Snigpremiere :D Fik bare ikke lige sagt på afsnit to ;) :D så er jeg med- jeg vil jo ikke gå glip af Årgang 0 ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Har lige sovet 2 timer! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Skal til at have noget frokost mens lille manden sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Venter på veninde der lige er inde og tage sol. Har imens shoppet stoffer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 jeg sidder og skriver problemformulering til projektopgave om Parkinson, som jeg egentlig skal lave nede på skolen imorgen, men så kan jeg komme i gang, så snart den er godkendt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Venter på veninde der lige er inde og tage sol. Har imens shoppet stoffer :) Vidste ikke du var narkoman :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Vidste ikke du var narkoman :lolhit Høhø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 jeg sidder og skriver problemformulering til projektopgave om Parkinson, som jeg egentlig skal lave nede på skolen imorgen, men så kan jeg komme i gang, så snart den er godkendt Det havde min farfar. Frygtelig sygdom :( Held og lykke med opgaven :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2012 Høhø Men er man ikke altid lidt en stofmisbruger? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites