Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Sidder på arbejde.. har halsbrand og er mega sulten...

TAK til manden der tog det sidste mælk i morges... og som IKKE sagde da han drønede i brugsen tidligere...

Såå glæder mig til det engang blir aftensmads tid...

Del dette indlæg

Drikker kaffe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, min veninde syer det selv.. Så det er sådan nogle, hvor der kommer til at stå min kærestes efternavn på måsen :P

Også nogle ballonbukser som er perfekte til vinter :) Så det er altså og tøj der dækker det første halve år :P

Janen det lyder jo lækkert :)

Har du en hjemmeside til hende?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Janen det lyder jo lækkert :)

Har du en hjemmeside til hende?

Nej, hun har en lukket gruppe på facebook :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og stener Beverly Hills efter "første" dag på arbejde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Laver aftensmad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så fantastisk glad :)

Har fra uventet kant, fundet en god veninde.. Har kendt hende i mange år, fordi hun er gode venner med min gode veninde..

Men de sidste par måneder, er jeg begyndt og tale mere og mere med hende - og nu taler vi flere gange dagligt på sms.. Hun er en fantastisk støtte, og hun går igennem så mange af de samme ting som mig (Hun har også en diagnose, har været overvægtig osv osv).. Det er dejligt - især når jeg har mistet et par veninder den sidste tid..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser Beverly og nyder maden passer sig selv idag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så fantastisk glad :)

Har fra uventet kant, fundet en god veninde.. Har kendt hende i mange år, fordi hun er gode venner med min gode veninde..

Men de sidste par måneder, er jeg begyndt og tale mere og mere med hende - og nu taler vi flere gange dagligt på sms.. Hun er en fantastisk støtte, og hun går igennem så mange af de samme ting som mig (Hun har også en diagnose, har været overvægtig osv osv).. Det er dejligt - især når jeg har mistet et par veninder den sidste tid..

møzzz fordi du er det værd :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :)

Det er mærkeligt, jeg har måske i lang tid, holdt lidt fast i de veninder som behandlede mig dårligt, og ikke set at der rent faktisk var nogle "søde mennesker" derude, som ikke behandlede mig som skidt.. De sidste par måneder, har budt på et par gode venskaber, og nogle spirende nogle også :)

Man må sige, at jeg for tiden bare er en super heldig pige, og det nyder jeg..

:loveshower "Lykkerus" :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at lave mad til mig og David - manden kommer jo først hjem senere og det kan vi ikke vente på, Vi er sultne! :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er mærkeligt, jeg har måske i lang tid, holdt lidt fast i de veninder som behandlede mig dårligt, og ikke set at der rent faktisk var nogle "søde mennesker" derude, som ikke behandlede mig som skidt.. De sidste par måneder, har budt på et par gode venskaber, og nogle spirende nogle også :)

You deserve it girl! :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige færdig med at spise og sidder og ser tegnefilm sammen med familien vi hygger maks idag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er til frisør i Emilies salon :) sidder pt med 5 sommerfugle spænder i håret og en perlekæde om halsen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidder med en sovende baby i armene :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH hader når der bliver sagt en tid man er hjemme og så er man hjemme over en time senere end den tid som blev sagt!! :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har puttet smuksakken og slapper af med kaffe og rittersport

Del dette indlæg

Annonce ♥

skal til at læse lektien til imorgen om geronto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser nyheder i fred og ro. Barnet er puttet og manden er kørt ned for at træne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er kommet hjem for 30 min siden.. Og træder ind af døren til lækker mad, hvor jeg bare kan sætte mig til middagsbordet :loveshower Dejlig kæreste!!

Nu ser jeg venner

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser nyheder og ser på min mand som øver sig på livet løs! I morgen skal han til sin sidste eksamen 5 år uddannelse kuliminere i morgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Refusionsopgørelse. Så har jeg en ting mindre til i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også i gang med at etablere et nyt venskab (med en fra mødregruppen) og det er bare en hel fantastisk fornemmelse!! :loveshower Lidt som at være nyforelsket - man ved der er noget godt i vente! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser nyheder og ser på min mand som øver sig på livet løs! I morgen skal han til sin sidste eksamen 5 år uddannelse kuliminere i morgen!

Al mulig held og lykke til M!! Jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Al mulig held og lykke til M!! Jeg krydser fingre :goodluck

Tak!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER