Besvaret January 16, 2012 Sidder på arbejde.. har halsbrand og er mega sulten... TAK til manden der tog det sidste mælk i morges... og som IKKE sagde da han drønede i brugsen tidligere... Såå glæder mig til det engang blir aftensmads tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Ej, min veninde syer det selv.. Så det er sådan nogle, hvor der kommer til at stå min kærestes efternavn på måsen :P Også nogle ballonbukser som er perfekte til vinter :) Så det er altså og tøj der dækker det første halve år :P Janen det lyder jo lækkert :) Har du en hjemmeside til hende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Janen det lyder jo lækkert :) Har du en hjemmeside til hende? Nej, hun har en lukket gruppe på facebook :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Sidder og stener Beverly Hills efter "første" dag på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er så fantastisk glad :) Har fra uventet kant, fundet en god veninde.. Har kendt hende i mange år, fordi hun er gode venner med min gode veninde.. Men de sidste par måneder, er jeg begyndt og tale mere og mere med hende - og nu taler vi flere gange dagligt på sms.. Hun er en fantastisk støtte, og hun går igennem så mange af de samme ting som mig (Hun har også en diagnose, har været overvægtig osv osv).. Det er dejligt - især når jeg har mistet et par veninder den sidste tid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Ser Beverly og nyder maden passer sig selv idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er så fantastisk glad :) Har fra uventet kant, fundet en god veninde.. Har kendt hende i mange år, fordi hun er gode venner med min gode veninde.. Men de sidste par måneder, er jeg begyndt og tale mere og mere med hende - og nu taler vi flere gange dagligt på sms.. Hun er en fantastisk støtte, og hun går igennem så mange af de samme ting som mig (Hun har også en diagnose, har været overvægtig osv osv).. Det er dejligt - især når jeg har mistet et par veninder den sidste tid.. møzzz fordi du er det værd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Tak :) Det er mærkeligt, jeg har måske i lang tid, holdt lidt fast i de veninder som behandlede mig dårligt, og ikke set at der rent faktisk var nogle "søde mennesker" derude, som ikke behandlede mig som skidt.. De sidste par måneder, har budt på et par gode venskaber, og nogle spirende nogle også :) Man må sige, at jeg for tiden bare er en super heldig pige, og det nyder jeg.. :loveshower "Lykkerus" :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er ved at lave mad til mig og David - manden kommer jo først hjem senere og det kan vi ikke vente på, Vi er sultne! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Tak :) Det er mærkeligt, jeg har måske i lang tid, holdt lidt fast i de veninder som behandlede mig dårligt, og ikke set at der rent faktisk var nogle "søde mennesker" derude, som ikke behandlede mig som skidt.. De sidste par måneder, har budt på et par gode venskaber, og nogle spirende nogle også :) Man må sige, at jeg for tiden bare er en super heldig pige, og det nyder jeg.. :loveshower "Lykkerus" :loveshower You deserve it girl! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Lige færdig med at spise og sidder og ser tegnefilm sammen med familien vi hygger maks idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Er til frisør i Emilies salon :) sidder pt med 5 sommerfugle spænder i håret og en perlekæde om halsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 sidder med en sovende baby i armene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 ARGH hader når der bliver sagt en tid man er hjemme og så er man hjemme over en time senere end den tid som blev sagt!! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Har puttet smuksakken og slapper af med kaffe og rittersport Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 skal til at læse lektien til imorgen om geronto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Ser nyheder i fred og ro. Barnet er puttet og manden er kørt ned for at træne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Jeg er kommet hjem for 30 min siden.. Og træder ind af døren til lækker mad, hvor jeg bare kan sætte mig til middagsbordet :loveshower Dejlig kæreste!! Nu ser jeg venner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Ser nyheder og ser på min mand som øver sig på livet løs! I morgen skal han til sin sidste eksamen 5 år uddannelse kuliminere i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Refusionsopgørelse. Så har jeg en ting mindre til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Tak :) Det er mærkeligt, jeg har måske i lang tid, holdt lidt fast i de veninder som behandlede mig dårligt, og ikke set at der rent faktisk var nogle "søde mennesker" derude, som ikke behandlede mig som skidt.. De sidste par måneder, har budt på et par gode venskaber, og nogle spirende nogle også :) Man må sige, at jeg for tiden bare er en super heldig pige, og det nyder jeg.. :loveshower "Lykkerus" :loveshower Jeg er også i gang med at etablere et nyt venskab (med en fra mødregruppen) og det er bare en hel fantastisk fornemmelse!! :loveshower Lidt som at være nyforelsket - man ved der er noget godt i vente! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Ser nyheder og ser på min mand som øver sig på livet løs! I morgen skal han til sin sidste eksamen 5 år uddannelse kuliminere i morgen! Al mulig held og lykke til M!! Jeg krydser fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2012 Al mulig held og lykke til M!! Jeg krydser fingre :goodluck Tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites