Besvaret January 12, 2012 Overvejer at gå i seng, så jeg er udhvilet til evalueringsmødet i morgen (:unsure) Held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Held og lykke :goodluck Taaark ven. Det havde jeg brug for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Vil til at sove. Godnat alle smækre-lækre-skønne-smukke-fantastiske-dejlige tøser :loveshower Sov godt og vi skrives ved i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Vil til at sove. Godnat alle smækre-lækre-skønne-smukke-fantastiske-dejlige tøser :loveshower Sov godt og vi skrives ved i morgen ;) You to held og lykke med mødet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Argh ligger vågen med Astrid og det har vi været en time nu. Så er det ireterrende at høre på manden snorker øv bøv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 siddder og spiser morgenmad, har lige været ude og gå med hunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Har lige sendt manden afsted i dag (:yay) og sidder og sumper morgentv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Burde vække Isaac, så kan kan komme i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Har det skidt :( Din stakkel. Det skal nok gå :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Lige puttet david, så nu må vi se om han vil falde i søvn - kan høre han siger lyde.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Drikker kaffe og læser. Nyder virkelig min fridag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Gør en god gerning for verdens skønneste venner :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Gør en god gerning for verdens skønneste venner :loveshower hvad er det for en god gerning? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 hvad er det for en god gerning? :D Jeg gør rent hos dem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Jeg gør rent hos dem :D Hvor er du sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Sidder på sofaen med meget mulet AM og kigger på at Leif og svigerfar Maler vores den forests stue fordi jeg har fået et af mine kreative ideer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Hvor er du sød Tak :kram2 Syntes det er skønt, at jeg kan hjælpe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Jeg gør rent hos dem :D Ej hvor er du sød at du gør det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Har hentet min pakke på posthuset - endelig har jeg fået min ekstra Flash til mit kamera :loveshower :loveshower og ovneni købet er mine billeder kommet jeg har fået fremkaldt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Ej hvor er du sød at du gør det :) Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Skal have kogt noget kylling, men tror min bagdel er groet fast på stolen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2012 Har kunnet ligge Astrid for første gang idag hurra så er på vej i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites