Besvaret January 12, 2012 Så er flæsken kommet i ovnen og kartofler & gulerødderne er sat over .. så mangler vi bare sovsen og manden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Så er flæsken kommet i ovnen og kartofler & gulerødderne er sat over .. så mangler vi bare sovsen og manden :D Tillykke med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Tillykke med ham Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Mange tak :) Så lidt :) kunne ikke huske koden for flaget - men den er tænkt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Så lidt :) kunne ikke huske koden for flaget - men den er tænkt Hehe det er så bare helt iorden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Ser Peter pan med drengene og venter på min lækre mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Så er flæsken kommet i ovnen og kartofler & gulerødderne er sat over .. så mangler vi bare sovsen og manden :D Tillykke med ham :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Er i gang med at bage pølsehorn.. NØJ hvor er der lang tid til lørdag!!!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Tillykke med ham :hurra Mange tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har gang i navnedebat med manden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har set videoer fra vores bryllup i 2009... Så har stortuder. Håber manden snart kommer hjem. Saaaaavner ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har set videoer fra vores bryllup i 2009... Så har stortuder. Håber manden snart kommer hjem. Saaaaavner ham. nåååhhhhhh <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har set videoer fra vores bryllup i 2009... Så har stortuder. Håber manden snart kommer hjem. Saaaaavner ham. Åååårh :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Sidder i stuen imens manden putter en meget træt Maliva... Øv hvor føler jeg mig ussel over at han har taget den tjans, men jeg kan altså ikke klarer hendes gråd når hun bliver så træt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Sidder i stuen imens manden putter en meget træt Maliva... Øv hvor føler jeg mig ussel over at han har taget den tjans, men jeg kan altså ikke klarer hendes gråd når hun bliver så træt :boo Hvilket han har fået hende til nu :blink jeg elsker den mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har lige puttet Caroline, nu står den på afslapning i sofaen sammen med manden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Hvilket han har fået hende til nu :blink jeg elsker den mand! Hvor er han sej :) Og du er ikke ussel - man er jo to om det, så man kan deles om opgaverne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 ser selvfølgelig sporløs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Hvor er han sej :) Og du er ikke ussel - man er jo to om det, så man kan deles om opgaverne :) Han er nemlig pisse sej! Og tak :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Spiser frugtsalat i sengen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Spiser frugtsalat i sengen :D :klap ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Ser Station 2 på iPad'en.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Overvejer at gå i seng, så jeg er udhvilet til evalueringsmødet i morgen (:unsure) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Ligger på sofaen og er sulten, men maden er bare såååå langt væk.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2012 Har lige set min kat spille på iPad. Så sødt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites