Besvaret January 11, 2012 render frem og tilbage fra mit kontor til wc'et... hader opkast :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 render frem og tilbage fra mit kontor til wc'et... hader opkast :puke Hjem med dig, selvom det er baby :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger og hører på Maliva der leger :) Skkøøønnn lyd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger pÅ sofaen :( har ikke været på job i denne uge er skidt :( Ej god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Det er rigtigt, men så ville det lige nu være om velfærdssystemet og det er faktisk ikke så super fantastisk spændende :rolleyes Nå men deter vi nogle som syntes :whistling :whistling Skrev min afsluttende opgave om det FRIVILLIGT :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder på hjertemedicinsk ambulatorium og venter på, at det er min tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger pÅ sofaen :( har ikke været på job i denne uge er skidt :( God bedring - sig til hvis du mangler noget :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder på hjertemedicinsk ambulatorium og venter på, at det er min tur :) Krydser fingre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Nå men deter vi nogle som syntes :whistling :whistling Skrev min afsluttende opgave om det FRIVILLIGT :balloons Åh søde, du skal være SÅ velkommen til at skrive mere om min, så jeg kan få ordentlig styr på det :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder på hjertemedicinsk ambulatorium og venter på, at det er min tur :) Hvad søde.. ? Det har jeg ikke hørt om.. noget alvorligt ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har lige sat mig efter afleveret søn og kæreste - så kaffe og googlesøgninger er forhåbentlig vejen frem til eksamensdisepotion (den kan jeg ikke stave til) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Hvad søde.. ? Det har jeg ikke hørt om.. noget alvorligt ? Læste lige på face.. Krydser fingre for alt bare er i orden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Læste lige på face.. Krydser fingre for alt bare er i orden :) Jep det er ikke noget alvorligt ;) Og alt er, som det skal være :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Krydser fingre :kram2 Tak alt er fint :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Tak alt er fint :kram2 Dejligt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Kan ikke koncentrere mig om min opgave.. Og så syg samtidig med. Wuhuu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Kan ikke koncentrere mig om min opgave.. Og så syg samtidig med. Wuhuu :kram2 Det lyder som herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Prøver at få en lur, mens lillepigen formiddags-napper. Er skidt, så synes det er en hård dag (piv, piv) :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Kan ikke koncentrere mig om min opgave.. Og så syg samtidig med. Wuhuu :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Venter på sundhedsplejerske :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Så har mig og david været ude og købe gave til farmand til i morgen - og skønt det først begynder at regne når vi er kommet hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 jeg er ved at vaske vores dobbeltdyne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Klikkede lige herind, for så at opdage der var over 20 siders nyt jeg ikke havde læst..... Så skippede lige så stille hen til sidste side :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder på job og gider ikke mere..... Godt der kun er en time tilbage!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Klikkede lige herind, for så at opdage der var over 20 siders nyt jeg ikke havde læst..... Så skippede lige så stille hen til sidste side :rolleyes ej det synes jeg er for dårligt, at du ikke engang vil se hvad jeg har haft lavet de sidste par dage... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites