Besvaret January 10, 2012 Har lige været ude og løbe :) Og nu prøver jeg, at få Tilde med ind :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Overvejer om jeg skal kæmpe videre for at holde mig vågen indtil jeg skal i seng, eller om jeg skal give op og tage en lur. Er trææææææææææææt! Og keder mig lidt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Venter på at Emilie bliver klar til at komme i seng så jeg kan få lavet noget papir arbejde færdig og selv komme i seng :wacko har været oppe siden kl 6 og er pænt træt nu :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 ser aftenshowet om anonym og ikke anonym sæddonor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Venter på aftensmad - og kigger på ventetøj :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Ser årgang 0 Også mig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Skriver på eksamensoplæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Skriver med en dejlig dame :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Skriver med en dejlig dame :) Jeg er skuffet - det er ikke mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Sunder mig efter 2 timers kæmpen med Maliva, men nu skal det være slut med at sove i arm ved mor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Er dybt taknemlig over en bunke gode og dejlige veninder :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Er dybt taknemlig over en bunke gode og dejlige veninder :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Jeg er skuffet - det er ikke mig :whistling Du ka' da bare skrive først skat-pig' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Du ka' da bare skrive først skat-pig' Det er rigtigt, men så ville det lige nu være om velfærdssystemet og det er faktisk ikke så super fantastisk spændende :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Såk <_< nu vågnede hun så i gråd igen. Nogle gode råd derude til at forhindre hende i at græde hver gang efter 45 min. søvn?? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Det er rigtigt, men så ville det lige nu være om velfærdssystemet og det er faktisk ikke så super fantastisk spændende :rolleyes Og lige nu burde jeg gå i seng, men jeg har lige fundet noget spændende jeg forhåbentlig kan bruge til eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Har lige lagt mig under dynen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder og tænker over hvad man skal give en mand som ingenting ønsker sig , og den skal købes i dag efter som han har fødselsdag i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger pÅ sofaen :( har ikke været på job i denne uge er skidt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Sidder og tænker over hvad man skal give en mand som ingenting ønsker sig , og den skal købes i dag efter som han har fødselsdag i morgen :loveshower Hvad med noget massage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Hvad med noget massage :) Det kunne os være en mulighed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger og hører på Maliva der leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites