Besvaret January 10, 2012 Er lige kommet hjem efter at have indskrevet Max i skolen!! :) Hvor bliver han bare stor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 vi har pause lige nu, og har diskuteret et etisk dilemma Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Hvor bliver han bare stor :loveshower Jaaaaaaaaa! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Jeg har komplet tankeblokering - så nu vil jeg smutte i bad i stedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Gad da egentlig godt drikke en kop et eller andet med en :) keder mig lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 vi har pause lige nu, og har diskuteret et etisk dilemma Hvilket dilemma Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Gad da egentlig godt drikke en kop et eller andet med en :) keder mig lidt :D Du kommer bare :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Du kommer bare :whistling Har desværre ikke bilen ellers ville jeg gerne! <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Har desværre ikke bilen ellers ville jeg gerne! <3 Okay :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Hvilket dilemma det var en case, hvor 6 var under en grotte og skulle redes, hvor man ikke er sikker på, at alle havde vil overleve. Man får så lidt informationer om de 6 personer, og så skal man vælge, hvem der skal op/ud af grotten først. Hvordan vælger man Hvem vælger man først, og hvem skal blive og risikere ikke at overleve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Knokler både med eksamensopgave og kraftige mens smerter - I'm not a fan <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Overvejer at gå en tur med Maliva - men det ser ud til at ville regne... hmmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Ligger i sengen... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Hviler efter at have gjort hele hytten ren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Hviler efter at have gjort hele hytten ren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 slapper af, og venter på at sundhedsplejersken kommer på første besøg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Skal til at hente rotteungerne og derefter til frisøren med dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Sidder på arbejdet og keder mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Slapper lidt af mens David og Rex sover :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Skal snart hente smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Koger mos til lillepigen: kartoffel/gulerod, kartoffel/ærter og kartoffel/broccoli :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2012 Glæder mig til at få fri om en time :) Drengene (kæreste, svoger og svigerfar) skal til whiskey smagning, også skal jeg ud og spise med Svigermor - det bliver en oplevelse :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites