Besvaret January 9, 2012 Sidder og har ondt af de mennesker der bare har en lorte start på året. Håber sådan at deres held vender og at alting bedre sig! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 jeg sidder og venter på praktikmødepå hinneruplund plejecenter. Her kunne jeg faktisk godt tænke mig at komme i praktik, da det ser lækkert og nyt ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Trøstespiser B&J efter at have trukket et lorte emne til eksamen <_< Hvad trak du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Hvad trak du? Velfærdssamfundet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 bager boller og slapper af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Nu også med opkast og rædsel i hele kroppen. Tør ikke håbe på noget. Han siger han vil forsøge at kæmpe for vores forhold. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Tørrer op efter at have spruttet vand ud over computer, spisebord, bukser og gulv <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Tørrer op efter at have spruttet vand ud over computer, spisebord, bukser og gulv <_< Spruttet vand? Som i et kæmpe grineflip? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Sidder og venter på Erica bliver træt, så jeg kan putte hende og tage i IdeMøbler og hente hendes nye reol. Manden er syg, så vil ikke overlade hende til ham medmindre hun sover - og det er nu noget nemmere at tage afsted uden hende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Panikker lidt over vi pludselig er ved både at købe autostol og barnevogn(e)... :whistling Samtidig glæder jeg mig over det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Ligger i sengen. Har det røv og nøgler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Spruttet vand? Som i et kæmpe grineflip? Desværre ikke. Som i, at det kom i den gale hals... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Velfærdssamfundet <_< Uh spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Har lige fået at vide af Emilie at føtex pølsehorn er bedre end mine :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Sidder og sidder... keder mig lidt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Ser på drengene tegner og venter på nogen der vil spille WF :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 slapper af på sofaen til beverly hills Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Venter på manden kommer hjem, så vi kan handle og så jeg kan få bagt bollerne til i morgen, hvor mødregruppen kommer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Bager banankage med smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Har lige fået at vide af Emilie at føtex pølsehorn er bedre end mine :lolhit Enten har I en VIRKELIG god føtex bager, eller goså laver du virkelig dårlig pølsehorn.. Og man skal høre sandheden fra børn og fulde folk jo :whistling :lol :lol (Er sikker på de smager godt :mam ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Ser de bortførte børn på Tv2 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Ser de bortførte børn på Tv2 :( Det gør jeg også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2012 Det gør jeg også. Også jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites