Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Sidder på Joe and the juice og har igen de værste tømmermænd og tænker tilbage på natten med gru. Men er squ glad for at min veninde er i god behold.

Godt man droppede teenagefesterne for længe siden :whistling Hvad er der sket med din veninde?

Del dette indlæg

Godt man droppede teenagefesterne for længe siden :whistling Hvad er der sket med din veninde?

Vi var til fest inde ved Nørreport St. og havde hotel på Wakeup Copenhagen. Kl.01:40 tager jeg hjem til hotellet, fordi jeg er rigtig træt.

Kl. 02:15 går jeg i seng, og kl. 02:32 ringer min veninde til mig, og græder nedi røret. Der er nogle, der har stjålet hende jakke og pung.

Kl. 03:56 er hun hjemme på hotellet. Hun mødte en sød jydsk pige, der hjalp hende hjem sammen med hendes kæreste. Hun har altså gået rundt i knapt 2 timer med kn en lille top og et par bukser på. Hun hundefrøs, da hn kom hjem, og jeg var virkelig bekymret.

Da vi så vågner kl. 09:40 er det første jeg ser at hendes jakke og pung ligger på en stol, og der lå det med sikkerhed ikke, da vi gik i seng.

Det har så vist sig at en af vores venner har fundet hendes ting og har været oppe på vores værelse, mens vi lå og sov. Ret klamt. Desuden har han meld hende savnet til politiet, fordi hun gik alene, og græd og uden jakke på.

Det viste sig så at hun ikke var meldt savnet alligevel, men forhelvede en ubehagelig oplevelse :S

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, man skal lade være at drikke sig så fuld, så man ikke kan passe på sig selv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hygger med familien i det Sønderjyske. Og prøver at få taget mig sammen til at læse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og laver CV på jobnet <_< En af de mange glæder ved at være ledig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været ude og gå med drengene om lidt skal de i bad og have ryddet op :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er igang med at bage. Laver boller, pølsehorn og kanelsnegle :) Hurra for min nye røremaskine :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er igang med at bage. Laver boller, pølsehorn og kanelsnegle :) Hurra for min nye røremaskine :loveshower

Overvejer lidt om jeg skal bage pølsehorn når jeg kommer hjem fra arbejde.. Hmm.. Men ved ikke helt om jeg er SÅ overskudsagtig :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser endnu en Olsen banden film med drengene, denne gang i Jylland :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sammen med familien og gode venner har jeg nydt dagen i Fun Park i Tyskland med efterfølgende besøg på Bones i Flensborg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er igang med madlavningen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læser til næste eksamen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser sandhedens time på tv3.. Tsk..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på voice starter. Er klar med cola, chips, dip og snolder :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lige været i bad, da jeg sådan frøs...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at blive enig med manden om, hvilken film vi skal se :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige mækket benene op på sofan efter en meget begivenhedsrig dag først en udskrivelse med Astrid hjemlig fejre farmors fødselsdag til middag og min egen her til aften :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

hygger med guf og cala, mens vi ser film

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spist aftensmad og slapper nu af på sofaen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige kommet i af døren. Nuppet en af de stærke piller mv. Og håber på søvn. Er bare bange for og blive slemt skuffet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Putter i sengen efter at have leget med perler hele aften :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser pæreis, og ser lidt tv...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige mækket benene op på sofan efter en meget begivenhedsrig dag først en udskrivelse med Astrid hjemlig fejre farmors fødselsdag til middag og min egen her til aften :balloons

Et forsinket tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at lave morgenmad til familien :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER