Besvaret January 6, 2012 Venter på manden kommer hjem, så vi kan spise og komme afsted ud efter vores lille hvalp :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 1 time og 48 min til jeg har fri... KEDSOMHED.. her sker INTET... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Skal i Teateret i aften.... Så prøver og få fat i veninden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Skal i Teateret i aften.... Så prøver og få fat i veninden... sikke kulturel du er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Glæder mig til dagens højdepunkt, som sker om cirka 1 time og 45 min - Jeg skal have joggingbukser på, og ind under min dyne - Nøj, hvor jeg glæder mig til at få fri! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 sikke kulturel du er Lol tak.. Det er veninden der har inviteret mig. Til og se "kvinde kend din krop" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Glor "Venner" imens jeg håber på at sessen vil sove mere end 10-15 min. Denne gang.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Ser disney sjov. Har hevet dynerne ned på sofaen så vi råhygger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Har gjort alt klar til i morgen og nu vil jeg slappe af med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Manden havde lavet god lasagne.. :loveshower Er helt overrasket.. Det er første gang han prøver det :whistling det var virkelig godt :) Nu er jeg stop mæt og sidder og ser venner :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Har ryddet op, fodret unger og fladet ud! Nu venter jeg på manden kommer hjem fra, skole også står den på xfactor og chips med dip :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Har ryddet op, fodret unger og fladet ud! Nu venter jeg på manden kommer hjem fra, skole også står den på xfactor og chips med dip :D Her står den også snart på xfactor - jeg skal dog have is :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 her står den også på x-factor, kom med i x-factor tråden og kommentere deltagerne og dommerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2012 Har været i teateret og se den fedeste forestilling ever.... KLUK grinede mig igennem 98% af forestillingen... og sluttede så af med og tude ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Ligger i min seng på Wakeup Copenhagen og prøver at falde i søvn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Er på vej til Sdr. Jylland efter en nat uden nogett søvn. Tak spasser ryg :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Ser cars2 igen, igen og overvejer at cykle til bageren! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Laver engelsk morgenmad til familien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Er på vej til Sdr. Jylland efter en nat uden nogett søvn. Tak spasser ryg :/ Ihhhh hvor hyggeligt. Altså det med Sønderjylland og ikke det med ryggen eller søvnen :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Sidder og tænker over aftensmaden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Er mødt på job, og glæder mig til at få weekend kl 16! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Ser Olsen Banden sammen med mine drenge, mens farmand er i skole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 venter på en veninde og hendes søn kommer på barselsvisit, og de medbringer frokost :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2012 Sidder på Joe and the juice og har igen de værste tømmermænd og tænker tilbage på natten med gru. Men er squ glad for at min veninde er i god behold. Del dette indlæg Link to post Share on other sites