Besvaret January 2, 2012 Er vågen natten til eksamen med en varm smuksak i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 er oppe og ved at gøre mig klar til 3 skoleperiode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er oppe og lege med Lærke inden hun skal i vs Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er vågen natten til eksamen med en varm smuksak i sengen Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Har lige lagt tøj sammen, sat en maskine over og venter nu på at Sigrid får besøg af en veninde om lidt (mor skal møde på job kl 7.30). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er vågen natten til eksamen med en varm smuksak i sengen Pøj pøj med eksamen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Held og lykke Tusind tak - tre dage med skriftlig psykologi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Pøj pøj med eksamen :kram2 Tusind tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er på vej til skole, i håbet om at trække et godt emne til den tre dages skrifttlige eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er på vej til skole, i håbet om at trække et godt emne til den tre dages skrifttlige eksamen Krydser fingre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Sidder ved IKEA hvor jeg først skal spise morgenmad med min store datter og derefter shoppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Skal om og vaske gulv inden min lejlighed skal afleveres. Håber på at de,har fundet en ny lejer så jeg slipper for at betale de 7000 hver mdr de næste tre mdr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Skal om og vaske gulv inden min lejlighed skal afleveres. Håber på at de,har fundet en ny lejer så jeg slipper for at betale de 7000 hver mdr de næste tre mdr Krydser fingre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er lige kommet hjem fra A kassen. Var inde og melde mig ledig, så nu er jeg officelt arbejdsløs. Sikke en kedelig fornemmelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er lige kommet hjem fra job. Skal så meget have en lur inden prinsessen skal hentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Krydser fingre Tak :) Det var noget af en sadist der var synsmand. Alt skal gøres om. Fik at vide jeg ikke havde gjort ordentligt rent og at jeg var en torsk fordi jeg aldrig har fået at vide hvor el måleren sad. Hvem kunne vide,at den sidder inde i den næste opgang som jeg ikke var nøgle til??? Har en virkelig øv da så nu putter jeg på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Tak :) Det var noget af en sadist der var synsmand. Alt skal gøres om. Fik at vide jeg ikke havde gjort ordentligt rent og at jeg var en torsk fordi jeg aldrig har fået at vide hvor el måleren sad. Hvem kunne vide,at den sidder inde i den næste opgang som jeg ikke var nøgle til??? Har en virkelig øv da så nu putter jeg på sofaen Ej, det er da en øv oplevelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Tak :) Det var noget af en sadist der var synsmand. Alt skal gøres om. Fik at vide jeg ikke havde gjort ordentligt rent og at jeg var en torsk fordi jeg aldrig har fået at vide hvor el måleren sad. Hvem kunne vide,at den sidder inde i den næste opgang som jeg ikke var nøgle til??? Har en virkelig øv da så nu putter jeg på sofaen ØV, en dum synsmand!! Men sådan har de faktisk været mange gange.. Flere gange har jeg også oplevet at de ikke har indflytningenrapporten(med fejl og mangler) med - fordi det er åbenbart ens eget ansvar. Så hvis man ikke selv har den der, kan man bare gå og høre på alt muligt om de ting som ikke var i orden da man flyttede ind, fordi de tror det er en selv der har gjort det.. ØF! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Skal skrive cirka 8-10 sider om OCD til torsdag morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Har sovet stortset indtil nu. Håbe virkelig på at få det bedre snart.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er frustreret over at alle andre end mig bliver gravide for tiden :-( Og har fri i et par dage for at køre mindstemusen ind i børnehave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 surfer efter inspirstion til nogle børnebilleder jeg selv vil male :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2012 Er frustreret over at alle andre end mig bliver gravide for tiden :-( Og har fri i et par dage for at køre mindstemusen ind i børnehave. i det mindste er du beriget med to dejlige børn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites