Besvaret January 1, 2012 Vi har lige fået aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Endelig på vej hjem m mad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Har vildt lyst til junkfood.. men pga tømmermænd, vil kæresten ikke have mad - og vi bor ret langt fra noget så jeg må nøjes med rugbrød.. ØV. Samtidig virker min facebook stadigvæk ikke - kan ikke lave statusopdateringer, så har ikke fået muligheden for at fortælle hele verden jeg er gravid :( Kæresten kunne, så er bare rigtig øv over jeg ikke har kunnet.. Jeg kan uploade billeder derinde, men han ville være ked af at jeg uploadede scanningsbilledet. ØV.. Er bare træt af det hele lige nu, og overvejer bare at gå på hovedet i seng. En rigtig skod 1. januar, hvor ingenting bare har flasket sig.. Er bare træt og ked af det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 åh for hulen - har lyst til den der burger med jalapenos hos MacD... Men ikke om jeg gider at køre til Horsens og vente længe på det i dag...der er altid mange på årets første dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 har været ude og gå med hunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Har puttet Emilie, været i bad og venter nu på nytårstalen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Har set nytårstalen - én god af slagsen :) Og nu ser vi stand up og spiser B&J Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Glæder sig faktisk rigtig rigtig meget til den 28.... :) Julen varer jo os lige til påske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Overvejer om jeg snart skal i seng eller spise is og se film :) Alle de beslutninger :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 vi ser da x-factor :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 vi ser da x-factor :rolleyes :glad Også her :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Glæder sig faktisk rigtig rigtig meget til den 28.... :) Julen varer jo os lige til påske ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Glæder sig faktisk rigtig rigtig meget til den 28.... :) Julen varer jo os lige til påske ;) Hvad sker der, der? :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Hvad sker der, der? :D :loveshower Skal til julefrokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Glæder sig faktisk rigtig rigtig meget til den 28.... :) Julen varer jo os lige til påske ;) :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Jeg har en sovende smuksak i skødet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Jeg har en sovende smuksak i skødet :biglove Hvor hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Hvor hyggeligt :biglove Ja, det er det. Han vågnede drøn ulykkelig af mareridt, så han kom med op og faldt i søvn igen og nu er det bare rart :loveshower Og nu har jeg lige gjort mig selv den tjeneste at meldt mig ind i fitness DK :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Sidder hos Tilde og får hende til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Ja, det er det. Han vågnede drøn ulykkelig af mareridt, så han kom med op og faldt i søvn igen og nu er det bare rart :loveshower Og nu har jeg lige gjort mig selv den tjeneste at meldt mig ind i fitness DK :yiepie Årh der var da heller ikke rart :( :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Årh der var da heller ikke rart :( :respekt Nej, der er ikke noget værre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2012 Spiser snold og ser en film med kæresten.. Så er det hele ikke så hormon-dumt alligevel :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites