Besvaret December 30, 2011 Har lyst til at rive hovedet af manden :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Har lyst til at rive hovedet af manden :gal Hva så smukke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 ligger i vores nye senge og ser natholdet, burde ligge mig til at sove, jeg skal op kl5.45 imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Hva så smukke? Lang historie, men den korte er at Tilde havde hård mave og kunne ikke rigtig komme af med noget (beklager detaljerne). Og i stedet for at få hende til at slappe af, stresser han hende fordi HAN lige er i gang med at spille World of warcraft!!!! Det er bare IKKE i orden, i min verden :gal Lige nu måtte han sq godt flytte på hotel :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Har lige pyntet op, dækket bord, lavet pommes Anna, ridset pksefileten og vasket tøj, pyyyyh trænger snart til at hvile mig efter 11 timer på job, og 8 mere i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Har lige pyntet op, dækket bord, lavet pommes Anna, ridset pksefileten og vasket tøj, pyyyyh trænger snart til at hvile mig efter 11 timer på job, og 8 mere i morgen :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Er ved at lave kransekage :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Lang historie, men den korte er at Tilde havde hård mave og kunne ikke rigtig komme af med noget (beklager detaljerne). Og i stedet for at få hende til at slappe af, stresser han hende fordi HAN lige er i gang med at spille World of warcraft!!!! Det er bare IKKE i orden, i min verden :gal Lige nu måtte han sq godt flytte på hotel :rolleyes Det der WOW får sku hjernen til at forsvinde på nogen mænd :S Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Det der WOW får sku hjernen til at forsvinde på nogen mænd :S Ja og jeg er SÅ træt af det!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Lang historie, men den korte er at Tilde havde hård mave og kunne ikke rigtig komme af med noget (beklager detaljerne). Og i stedet for at få hende til at slappe af, stresser han hende fordi HAN lige er i gang med at spille World of warcraft!!!! Det er bare IKKE i orden, i min verden :gal Lige nu måtte han sq godt flytte på hotel :rolleyes Det er sgi heller ikke ok. Mænd altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Det er sgi heller ikke ok. Mænd altså :( Nej og det var bare så synd for hende :( Hun blev rigtig ked af det, så smed manden ud af badeværeslet og overtog! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2011 Åh stakkels Tilde :kram2 Burde læse lidt mere, men er lige ved at se Agent Catwalk 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Drikker kaffe :) Åh snyd :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Jeg ser tegnefilm sammen med Isaac - vi tager dagen MEGET stille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Åh stakkels Tilde :kram2 Burde læse lidt mere, men er lige ved at se Agent Catwalk 2 Tak for kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Har lige pyntet op sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Åh snyd :whistling Emilie vågnede alt for tidligt så kaffen er min bedste ven i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Har lige lavet en ordentlig portion kødsovs til ungerne i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Baby ville have københavnerbirkes.. Så det spiser jeg, mens jeg sidder påa rbejdet og glæder mig til at få fri kl 14 :) Vi har haft åben i 40 min og her har ikke været en eneste kunde.. ØV!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Spiser Honning-kage-hjerte.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Spiser Honning-kage-hjerte.... Guf.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Emilie vågnede alt for tidligt så kaffen er min bedste ven i dag :) Jeg vågnede første gang klokken 5 <_< Og lagde mig til igen 7:30 og så kom Isaac op 9:15 - men jeg har ikke fået lavet kaffe endnu. Synes ikke hekt jeg kan få taget mig sammen i dag til noget endnu, men vi skal da have pyntet lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2011 Jeg vil tage en lur :) Snyd! Jeg har solgt for 380 kr på 2 timer.. Det er virkelig frustrende - havde der nu været travlt så man synes det var okay at butikken havde åben.. Men det her er til grin! Tsk!... Håber min chef skifter mening, og lader mig lukke kl 13, når hun ringer.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites