Besvaret December 28, 2011 venter på at manden for snøvlet sig færdig, så vi kan komme i centeret og se om de har nogle gode udsalgs tilbud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 er lige kommet hjem fra job. Aftenvagten kom 15 minutter for sent, så var nød til at blive indtil denne kom... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Spiser tidlig aftensmad med Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Spiser agurkestinger og dip :loveshower Og ser Jumanji... Overvejer at tage en lille lur, for er godt nok træt efter en laaang dag - først i zoo og bagefter i svømmehallen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Drømmer om bland selv slik!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Sidder og venter på manden og hans datter kommer hjem med MacD mad :rolleyes Glæder mig til at se hvad hun siger til hendes julegave. Hun har nemlig fået "nyt" værelse :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 ser nyhederne om at netdoktor ikke er uafhængige, men undre mig over, at nogle kan undre sig over det, når siden netdoktor.dk er fuld af reklamer for forskellige medicintyper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Har lige rørt dej til koldhævede boller. Arhmen hvor jeg elsker min nye røremaskine :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Sidder ved mine forældre og sumper efter en meget lang dag i Aalborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Laver indkøbsliste og madplan for januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Er på vej i bad efter en våd løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Ligger i sengen og vågner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 er lige hjemvendt efter en tur hos jordemoder og en tur i babysam, så nu kan lillepigen godt snart komme ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Det er ikke længe siden vi stod op, Isaac ser tv og spiser vindruer og jeg læser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Skal ud og gå en tur med Tilde og manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Skal ud og gå en tur med Tilde og manden :) Hvor hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Hvor hyggeligt :) Det var det også :loveshower Men hvor er der bare koldt :wacko Står og ser, at manden og Tilde hænger mad op til fuglene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige udsalgsshoppet på stofogstil's hjemmeside... Ellers er jeg i gang med oprydning af krea/kontoret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Overvejer hvad dagen skal gå med.. Burde tage julepynt ned og gøre hovedrent.. Meeen... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige udsalgsshoppet på stofogstil's hjemmeside... Ellers er jeg i gang med oprydning af krea/kontoret... Har du ik været i gang med det længe? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Holder frokostspause efter at have malet to vinduer første gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 prøver at få læst med en syg opmærksomhedskrævende smuksak <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har du ik været i gang med det længe? ;) HOV HOV HOV unge dame... <_< Har aldrig ordentlig tid til at komme igang med det... Så nu er jeg ved at sætte en masse blade/magasiner til salg - så her bliver plads! Del dette indlæg Link to post Share on other sites