Besvaret December 27, 2011 Hvad er WF? WordFeud, et scrable-spil, som kan spilles på iPhone/iPad og sikkert også andre smart/android telefoner/tablets. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 He he - der var også en anden bruger herinde, der ikke anede det var mig hun spillede imod :) Deep under cover, deep deep under cover :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Hygger med svigerinde og svoger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Forbereder morgendagens bytte rute. 6 butikker i Odense og 2 i svendborg :/ HVORFOR giver folk sølv ting når de VED der kun bruges guld? HVORFOR giver man H mørkeblåt, blå skjorter og bluser - når de selv altid har sagt han er sååå kedelig og konservativ? (endelig går manden i fede farver og så får han kedeligt tøj) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder og falder ned. Maliva har nogle meget store tudeturer for tiden og det er hårdt for mors følelser :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Ser happy feet med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Ser happy feet med Tilde :loveshower Det samme her med smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder og falder ned. Maliva har nogle meget store tudeturer for tiden og det er hårdt for mors følelser :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder i sofaen og ser DR1 - Året der gik 2011! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Har lige set Eclipse. Er klart på Jakob holdet. Hold nu da op han er lækker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Ligger i sengen med en.lille pige der enten har trykken for ørerne eller så har hun fået mellemøresbetændelse :( Hun er da endeligt faldet til ro nu og sover, men hold op for en dag! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 jeg sidder og venter på at skulle på job :) en 7-15 vagt venter forude Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Er på vej på job, det var den juleferie :( har først fri igen på søndag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Sidder og morgensumper på sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Har fået læst det første afsnit og nu vil jeg have lavet noget kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Tager mig sammen t at tage i centeret og bytte gaver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Tager mig sammen t at tage i centeret og bytte gaver. Lyder hårdt - er det en hård omgang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Morgenhygger med familien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Vil hoppe i bad også i zoo :D Bagefter ned og træne :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Læser, men skal ud og handle senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Har lige bagt chokolademuffins og vil snart suse en tur i Bilka :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Stortudet over Anne fra Grønnebakken :boo Hormonella ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2011 Lyder hårdt - er det en hård omgang? Tja det syntes jeg... :/ Odense (centeret) * Nielsen * Kaufmann * Sam's * Fona * Panduro (skulle lige have noget derinde) Svendborg * Skorringen * Hardy's * Pind J. Design * Imerco Og selvfølgelig ligger butikkerne et godt stykke fra hinanden.. så nu er min ryg helt smadret... :( Tror jeg nupper en pille og hopper under dynen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites