Besvaret December 26, 2011 Vil snart smide mig ud i sofaen og se film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Kører hjem fra julefrokost hos min moster i herning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 nyder at smuksakken langt om længe sover og overvejer om jeg skal pakke til byttejagten i morgen, læse mere eller drikke noget kaffe og spise noget B&J Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder på hospitalet med min mor. Hun skal have fjernet en tumor på korsbenet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder på hospitalet med min mor. Hun skal have fjernet en tumor på korsbenet :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder på hospitalet med min mor. Hun skal have fjernet en tumor på korsbenet :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Er klar til en hyggedag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder på hospitalet med min mor. Hun skal have fjernet en tumor på korsbenet :( Operationen er blevet udsat til januar. Min mor havde en anelse feber og så ville lægen ikke operere hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Operationen er blevet udsat til januar. Min mor havde en anelse feber og så ville lægen ikke operere hende. Ej hvor øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Vi ligger i min seng og hygget, Isaac og jeg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Ej hvor øv :( Mega øv. Især fordi jeg stod op 5.30 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Sidder på arbejdet.... Same... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Gør klar til bytteræs, vi skal i: Salling Din tøjmand Matas Art shop Bodyshop Quint Sportmaster Only Jack and Jones BR :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Gør klar til bytteræs, vi skal i: Salling Din tøjmand Matas Art shop Bodyshop Quint Sportmaster Only Jack and Jones BR :( Hold da op et ræs - vi nøjes med BR Matas Magasin Legekæden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Vi sidder klar i toget, da vi skal til Legekæden i Silkeborg, for at bytte Isaacs julegaver fra farmor og farfar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Vil lige om lidt ud og handle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Er aktiv i huset - reparerer væggen rundt om vinduet, der blev sat i for 6 måneder siden - vist ved at være på tide... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 jeg er lige kommet hjem fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Holde pause fra vinduespudsningen og får lamme-tæv af Susanne33 i WF.:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Slapper af i sofaen med manden ved siden af, mens lillepigen sover en god lang lur (huura!!), og nyder en kop the efter at have "af-julet" hjemmet :) Nå jo, så har jeg lige shoppet en Alligator-chopper på nettet :yay Fik én i julegave, men besluttede, at det var smartere at investere i luksusudgaven med det samme for at få optimal glæde af den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Holde pause fra vinduespudsningen og får lamme-tæv af Susanne33 i WF.:) Hun er også hardcore ;) Hvad hedder du, Tia? Jeg er frisk - og slet ikke så hardcore som Susanne... :D EDIT: så lige dit brugernavn i WF-tråden.... Og du har jo tørret mig :lol - uden jeg vidste, at det var dig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Holde pause fra vinduespudsningen og får lamme-tæv af Susanne33 i WF.:) Hvad er WF? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Hun er også hardcore ;) Hvad hedder du, Tia? Jeg er frisk - og slet ikke så hardcore som Susanne... :D EDIT: så lige dit brugernavn i WF-tråden.... Og du har jo tørret mig :lol - uden jeg vidste, at det var dig :rolleyes He he - der var også en anden bruger herinde, der ikke anede det var mig hun spillede imod :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2011 Hvad er WF? WF = WordFeud: et scrabble-lignende spil til smartphones :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites