Besvaret December 26, 2011 er alene hjemme. Overvejer om jeg skal læse eller slappe af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Ser CSI mens manden snorker på sofaen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Drikker kaffe og læser kageopskrifter. Skal jo igang med at bruge min nye røremaskine :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Drikker kaffe og læser kageopskrifter. Skal jo igang med at bruge min nye røremaskine :glad Lækkert, hvilken har du fået? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Sidder og laver brochurer til min mor.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Vil til at rydde op på stueetagen. (I huset altså) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Nyder freden. Emilie leger med perler og manden ser fodbold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Vil lave noget kaffe og få gjort klar til at smuksakken kommer hjem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Ser film med Emilie mens manden rydder op efter aftensmaden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Ser film med Emilie mens manden rydder op efter aftensmaden :loveshower Hvor hyggeligt, her ser vi også film - altså hvis Isaac gad :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Er på vej i bad efter at have løbet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Er på vej i bad efter at have løbet :) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 :respekt De nye løbesko skulle jo afprøves ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 er lige kommet hjem efter julefrokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Er ved at blive idiot over det løbe/pulsur jeg har lånt af min onkel <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Surfer på mandens iPad fra job. Har sagt, at den får han ikke med på arbejde igen. Det noget nemmere at ligge med den på sofaen end min bærbare :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 tuder over Lena nystrøms Krigsatt av fjender på tv 2 nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 nu sidder jeg og fortryder, at jeg har valgt at arbejde mellem jul og nytår. Men jeg vil jo gerne have pengene, og når jeg først er kommet af sted, så synes jeg jo det er hyggelig nok ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 tuder over Lena nystrøms Krigsatt av fjender på tv 2 nu Det var så bevægende :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Det var så bevægende :boo ja men den sang har også bare så stor betydning for mig oveni :) så havde kæmpe gåsehud og tårene løb ned af kinderne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Ser året der gik på TV2 - læser og prøver at proppe smuksakken i seng, hver gang er mislykket indtil videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Ser året der gik på TV2 - læser og prøver at proppe smuksakken i seng, hver gang er mislykket indtil videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 burde gå i seng, men sidder i stedet og skråler med på under stjernerne op himlen. Som Tommy Seebach skrev til sin datter :) elsker den sang Del dette indlæg Link to post Share on other sites