Besvaret December 25, 2011 Halvsover sofaen. Orker virkelig ikke juæefrokos med den del af familien.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Halvsover sofaen. Orker virkelig ikke juæefrokos med den del af familien.. Og der slog AutoCorrect til igen. Der skulle stå julefrokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Burde læse Igang med sig! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Gisp, havde de virkelig skrevet det?!?!?! Jeg er målløs! Hvor ufølsom kan man lige være? :o Det kan og må man virkelig ikke skrive - jeg har sjældent hørt noget så ufølsomt. De skulle virkelig skamme sig, jeg havde nok kappet hånden af dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 jeg har set the cleveland show på tv2 zulu her hele eftermiddagen, nu ser jeg Frk. nituzhe, for den kan man ikke have set for mange gange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Igang med sig! ;) Kæmper med det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 venter på manden kommer hjem fra tanken med fløde, så vi kan spise den skål citronfromage vi fik med hjem i går aftes :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 jeg sidder og ser casablanca på dr2, har aldrig fået den set fra ende til anden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Ser tv2 zulu og putter med en meeeeeeget træt baby på sofaen. To dages eventyr er lidt for meget for lillepigen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Slapper af efter at have gjort rent og lavet ris a la mande :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Har pakket til at turen går retur til Aarhus i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Sidder til Julefrokost.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Ligger og kaster op.. :( Hvorfor skal hele min familien være syge her i julen. Min niece kastede op igår, nu min ene søster og svoger, far og mor samt min fætter, hans kone og deres to børn. Det er da godt nok irriterende.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Undre mig over, hvorfor jeg har haft hedeture hele dagen. Går kun rundt i undertøj og badekåbe og jeg SVEDER. Jesper er fuldt påklædt og har gemt sig under en dyne det meste af tiden... Og nu får jeg kvalme og mavekneb :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Ligger og kaster op.. :( Hvorfor skal hele min familien være syge her i julen. Min niece kastede op igår, nu min ene søster og svoger, far og mor samt min fætter, hans kone og deres to børn. Det er da godt nok irriterende.. :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Skal til at stå op, så jeg kan nå de sidste ting inden vi får gæster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Skal snart op, så vi kan nå lidt familietid, inden vi skal til Aarhus og Isaac bliver hentet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 kan ikke sove længere, glæder mig sådan til julefrokosten idag, hvor min nevø også kommer og skal præsenteres for det meste af familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 Slapper af efter julefrokost igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2011 er ved at lægge makeup, så jeg kan komme til endnu en familiejulefrokost. Puha er godt nok smadret efter 5 dage på og så med sygdom oveni.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites