Besvaret December 25, 2011 undre mig over at der er sååååå stille herinde... Også selvom det er juledag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Er lige gået i seng, flov over de gaver vi har givet :kram2 Er sikker på, at I har givet rigtige gode gaver fra hjertet :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Handler i Tildes butik :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Handler i Tildes butik :D Så er det jo derfor der er så stille Vanni, de køber ind og bytter gaver i Thildes butik :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Handler i Tildes butik :D det er en skam, at i bor så langt væk, jeg kunne nemlig også tænke mig at handle i Tildes butik, kommer den også på nettet??? Så er det jo derfor der er så stille Vanni, de køber ind og bytter gaver i Thildes butik :loveshower åhhh så er det derfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Forstår jeg godt. Vi har ingen aftaler herhjemme Føler mig utaknemmelig, men min svoger og svigerinde praler altid over de har så mange penge osv. Vi aftaler et beløb til ungerne og ser på den gave August får at den er 100 under. Ok tænker jeg skide være med det det kan jo være Astrid også får en god gave så er jeg ligeglad. Men nej Astrid får et gave kort til BR og et kort hvor forklaringen til den meget mindre beløb. Først er hun for lille og forstår ingenting ( jeg ikke dum selvføldig er jeg med på den) så skriver de hun er syg og handikappet og vi ved ikke hvorlænge hun vil leve. Og hvis hun dør inden vi bruger gavekortet jo alligevel tilfalde August og derved fik han en større gave end vi havde aftalt hmmmm nogle mennesker er og bliver rigtige arrrgggghhhh meget grimt ord her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Føler mig utaknemmelig, men min svoger og svigerinde praler altid over de har så mange penge osv. Vi aftaler et beløb til ungerne og ser på den gave August får at den er 100 under. Ok tænker jeg skide være med det det kan jo være Astrid også får en god gave så er jeg ligeglad. Men nej Astrid får et gave kort til BR og et kort hvor forklaringen til den meget mindre beløb. Først er hun for lille og forstår ingenting ( jeg ikke dum selvføldig er jeg med på den) så skriver de hun er syg og handikappet og vi ved ikke hvorlænge hun vil leve. Og hvis hun dør inden vi bruger gavekortet jo alligevel tilfalde August og derved fik han en større gave end vi havde aftalt hmmmm nogle mennesker er og bliver rigtige arrrgggghhhh meget grimt ord her oh my god, det har de bare ikke skrevet vel???? jeg mener det sidste??? det er altså bare ikke i orden. Og så vil jeg bare sige, at nogle mennesker kan ikke helt styre deres økonomi, heller ikke selvom de tjener godt med penge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 sidder lige og tænker om GND har holdt juleaften i Thorsø :) Det gjorde jeg ik :) Jeg holdte i det nordjyske hos min far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Har fået ryddet det sidste op efter igår, lavet tunmousse til julefrokost og holder nu en, synes jeg selv ;) , velfortjent pause :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Føler mig utaknemmelig, men min svoger og svigerinde praler altid over de har så mange penge osv. Vi aftaler et beløb til ungerne og ser på den gave August får at den er 100 under. Ok tænker jeg skide være med det det kan jo være Astrid også får en god gave så er jeg ligeglad. Men nej Astrid får et gave kort til BR og et kort hvor forklaringen til den meget mindre beløb. Først er hun for lille og forstår ingenting ( jeg ikke dum selvføldig er jeg med på den) så skriver de hun er syg og handikappet og vi ved ikke hvorlænge hun vil leve. Og hvis hun dør inden vi bruger gavekortet jo alligevel tilfalde August og derved fik han en større gave end vi havde aftalt hmmmm nogle mennesker er og bliver rigtige arrrgggghhhh meget grimt ord her Ej, det er da heller ikke i orden. Øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 :kram2 Er sikker på, at I har givet rigtige gode gaver fra hjertet :kram2 Vi har givet hvad vi kunne. Fik en snak med min mor om det og hun synes klart at det var fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Føler mig utaknemmelig, men min svoger og svigerinde praler altid over de har så mange penge osv. Vi aftaler et beløb til ungerne og ser på den gave August får at den er 100 under. Ok tænker jeg skide være med det det kan jo være Astrid også får en god gave så er jeg ligeglad. Men nej Astrid får et gave kort til BR og et kort hvor forklaringen til den meget mindre beløb. Først er hun for lille og forstår ingenting ( jeg ikke dum selvføldig er jeg med på den) så skriver de hun er syg og handikappet og vi ved ikke hvorlænge hun vil leve. Og hvis hun dør inden vi bruger gavekortet jo alligevel tilfalde August og derved fik han en større gave end vi havde aftalt hmmmm nogle mennesker er og bliver rigtige arrrgggghhhh meget grimt ord her Hvor er det bare ikke i orden :( Hvor må det være ubehageligt og trist, at læse sådan et kort :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Sidder i en havestol med vinterjakke og tæppe og lytter til Rasmus Seebach :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Vi har givet hvad vi kunne. Fik en snak med min mor om det og hun synes klart at det var fint Det var godt, for det er bestemt ikke en rar følelese af sidde med :kram2 Og heller ikke det julen handler om ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Så er det jo derfor der er så stille Vanni, de køber ind og bytter gaver i Thildes butik :loveshower :D Ja det må være derfor :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 det er en skam, at i bor så langt væk, jeg kunne nemlig også tænke mig at handle i Tildes butik, kommer den også på nettet??? Tror ikke så mange har råd til, at handle i Tildes butik. Alt bliver scannet, hvert fald 5 gange :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Og nu skal jeg i gang med, at gøre rent :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Sidder og ser Dirch åhhh den vil jeg vildt gerne se :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Jeg nyder juledag med at være alene, og skal have ryddet lidt op, samt taget julepyntet ned. Manden er til julefrokost hos sin mor, og der er jeg ikke med af årsager som kan læses i fortrolig forum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Er ved at lave konfekt til familie julefrokosten iaften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 åhhh den vil jeg vildt gerne se :) Også jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Læser psykologi til den kommende eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Føler mig utaknemmelig, men min svoger og svigerinde praler altid over de har så mange penge osv. Vi aftaler et beløb til ungerne og ser på den gave August får at den er 100 under. Ok tænker jeg skide være med det det kan jo være Astrid også får en god gave så er jeg ligeglad. Men nej Astrid får et gave kort til BR og et kort hvor forklaringen til den meget mindre beløb. Først er hun for lille og forstår ingenting ( jeg ikke dum selvføldig er jeg med på den) så skriver de hun er syg og handikappet og vi ved ikke hvorlænge hun vil leve. Og hvis hun dør inden vi bruger gavekortet jo alligevel tilfalde August og derved fik han en større gave end vi havde aftalt hmmmm nogle mennesker er og bliver rigtige arrrgggghhhh meget grimt ord her Gisp, havde de virkelig skrevet det?!?!?! Jeg er målløs! Hvor ufølsom kan man lige være? :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2011 Nyder en sumpedag hjemme med mand og barn, som måske begge sover inde i soveværelset...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites