Besvaret December 22, 2011 Tager lige en pause fra rengøringen.. :) Sidder og nyder lyden af Maliva der pludre i vippestolen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Har lige spist en franskbrød, og nu venter jeg på min lillesøster og hendes kæreste kommer og henter mig så vi kan komme til Århus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Er træt og har en begyndende hovedpine, så snupper lige en lille lur, inden jeg skal ud og handle til julefrokost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Venter på at blive hentet af min far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Sidder og slapper af. Har vasket op, ryddet op, tørret overflader og vasket tøj.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Er lige kommet hjem fra job, 47 timers arbejde på 3 døgn det er hårdt, i morgen venter 12-16 timer yderligere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Er lige kommet hjem fra job, 47 timers arbejde på 3 døgn det er hårdt, i morgen venter 12-16 timer yderligere :) Puh det må bare være rigtig hårdt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Venter på at Tilde overgiver sig og så vil jeg bare knækbrød - og pakke den sidste julegave ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 er næsten lige kommet hjem efter at havde hentet min kusine og hendes lille familie i lufthavnen :) skønt at se deres søn for første gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 er næsten lige kommet hjem efter at havde hentet min kusine og hendes lille familie i lufthavnen :) skønt at se deres søn for første gang Det må have været en stor oplevelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Slår mig selv i hovedet for at have haft så travlt i december at jeg nu skal ud og købe samtlige julegaver imorgen. Har ikke købt en eneste endnu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Har lige pakket julegaver ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Har knækbrød i ovnen og så tror jeg, at jeg heller må gå i seng når jeg er færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2011 Ligger i min seng i Sønderjylland og glæder mig til at have en halv dag alene med Isaac og min mor i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Skal have en hyggedag med Tilde :loveshower Først skal der bages småkager og i eftermiddag tager vi i rosengårdscentret og kigger på nisser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Fik lige lyst til at se skønheden og udyret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Har lige pudset vinduer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Hygger med min lille mand, som er blevet 8 måneder i dag <3 tiden flyver afsted :) God jul til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Har lige pudset vinduer :) Åh! Vil du ikke komme og pudse mine også? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 ligger i sengen og hører høj kulturelsk musik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Prøver at tage mig sammen til at pakke julegaverne ind..... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Skal have hængt vasketøj op og i bad inden Tilde vågner igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites