Besvaret December 20, 2011 Er lige kommet hjem fra cafetur med 3 veninder :) Hvad så I? Jeg skal have Isaac med ind og se Happy Feet 2, her i juleferien :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg har lige sendt kæresten og N afsted på arbejde og i børnehave, og nu ligger jeg her og nyder stilheden og roen, indtil min søde datter vågner. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Jeg ser Nissebanden sammen med smuksakken, inden at jeg vil i gang med småkagebagning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ligger i sengen og slapper af og venter på kl. bliver10, så skal jeg til 1. Lægeundersøgelse :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Er lige stået op til kaffe og ristede boller, lavet af mine dejlige piger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Er lige stået op til kaffe og ristede boller, lavet af mine dejlige piger. Hvor hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Tager mig sammen til at komme afsted til byen og shoppe de sidste julegaver.... (Manden har ødelagt mit humør!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 slapper af og holder juleferie. Skal dog have syet kusinens ønsketæppe og gjort rent, imorgen står den på tur til lufthavnen i Billund :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Tager mig sammen til at komme afsted til byen og shoppe de sidste julegaver.... (Manden har ødelagt mit humør!) Hvad har han Nu lavet? ;) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Slår mave og glæder mig til ferie i morgen kl 17 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Sidder og tænker og dagen der bare har været super god! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Venter på at æggene legerer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ser bones :7himmel Og spiser aftensmad.. Kæresten har lavet den - GUF :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Er ved vennerne og skal lave konfekt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 sidder og glor ind i ilden i brændeovnen og ønsker mig frem til julen 2013, hvor vi gerne, hvis alt går vel være blevet forældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Har lige spist aftensmad og skal snart se film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Har spist de stykker chokolade fra min julekalender mens jeg ser nissebanden! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Har spist de stykker chokolade fra min julekalender mens jeg ser nissebanden! :loveshower Uhmmm chokolade :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Uhmmm chokolade :mam Ja.. Sidder også og kigger misundeligt over på min kærestes Toms julekalender.. For han er sådan en fesen en, som har "gemt" nogle af chokoladerne (dem han mener er skildpadder fx).. SNYD :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ja.. Sidder også og kigger misundeligt over på min kærestes Toms julekalender.. For han er sådan en fesen en, som har "gemt" nogle af chokoladerne (dem han mener er skildpadder fx).. SNYD :rolleyes Ej det er jo bare imod reglerne :D Du burde konfiskerer den :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ej det er jo bare imod reglerne :D Du burde konfiskerer den :rolleyes Ja nemlig!! Man må ikke sådan gemme.. Fair nok man lige "glemmer" en dag.. MEN! Man gemmer ikke!! :whistling Han ville blive SÅ gal hvis jeg spiste den.. Men.. Jeg tager til Århus i morgen, og ser ham først igen d. 26.. Sårh.. Der er han jo nok kølet ned igen :whistling :whistling :lolhit Må hellere lade være.... :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Ja nemlig!! Man må ikke sådan gemme.. Fair nok man lige "glemmer" en dag.. MEN! Man gemmer ikke!! :whistling Han ville blive SÅ gal hvis jeg spiste den.. Men.. Jeg tager til Århus i morgen, og ser ham først igen d. 26.. Sårh.. Der er han jo nok kølet ned igen :whistling :whistling :lolhit Må hellere lade være.... :lolhit Man kan ikke glemme chokolade :rolleyes :lol Ork ja der er han kølet ned igen og har sikkert også glemt det igen :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Man kan ikke glemme chokolade :rolleyes :lol Ork ja der er han kølet ned igen og har sikkert også glemt det igen :whistling :D Dumme ham, har så fået den (faktisk ret søde) ide, at vi skal se Ludvig og julemanden sammen.. = JEG KAN IKKE STJÆLE CHOKOLADEN :whistling Så må jeg nøjes med min nye lækre te, og nogle bolsjer (Som faktisk også er hans.. :whistling ) Også hygge lidt med Ludvig og julemanden :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Købte en ny te i dag, med æble/mango - NØJ den er fantastisk, og uden koffein :D Det er helt perfekt.. Lækkert :) Så nu sidder jeg og nyder en kop (kande :whistling ) te.. Og overvejer om jeg burde sove lidt, så jeg kan være frisk til i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2011 Har næsten lige sagt på gensyn og glædelig jul til svigerforældrene :biglove puttet Isaac og nu har jeg smækket benene op Del dette indlæg Link to post Share on other sites