Besvaret December 19, 2011 Gør klar til, at få Tilde i dagpleje og så vil jeg løbe en tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Venter på at vores lærer kommer, til psykologi forlæsning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Overvejer om jeg burde lave noget, eller bare skal slappe af på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Har lige fået handlet lidt ind til julefrokost 2. juledag :glad Og så tror jeg, at jeg vil se film :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Har lige fået handlet lidt ind til julefrokost 2. juledag :glad Og så tror jeg, at jeg vil se film :) Hvor er du bare aktiv :respekt Jeg er bare sur over at vores citronspecier mislykkes i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Forsøger at planlægge mig ud af at have for mange opgaver og for lidt tid :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2011 Har lige set julekalendre :loveshower Og nu overvejer jeg at gå i seng, for er godt nok super træt..! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Sidder på arbejde og studerer den fine julekurv vi har fået, og samtidig irriterer jeg mig over en alarm der bliver ved med at gå <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hvor er du bare aktiv :respekt Jeg er bare sur over at vores citronspecier mislykkes i dag :( Fandt lige nogle tilbud ;) Øv hvor træls at de mislykkedes <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Er temmelig træt af de katte, der skider i Tildes legehus :gal Og så vil jeg snart gå ud og bage franskbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Fandt lige nogle tilbud ;) Øv hvor træls at de mislykkedes <_< Ja, men det går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Har snart psykologi og har timer til klokken 15.45, så Michael skal hente Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Har franskbrød i ovnen :) Og så har jeg fået sat vasketøj over, ordnet en masse småting og fået styr på hvad der skal bages de næste dage og skrevet indkøbssedel til det :) Nu skal franskbrødet bare blive færdigt, så jeg kan komme ud og handle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Sidder på arbejde med migræne... suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Har eksamensforberedelse i psykologi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Vil pakke et par julegaver ind og så hente Tilde. Jeg har lovet hende, at vi skal bage chokoladeboller :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Vil pakke et par julegaver ind og så hente Tilde. Jeg har lovet hende, at vi skal bage chokoladeboller :) Hvor hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Har stadig eksamensvejledning. Vil hellere hjem til mine mænd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Løser opgaver fra mit digitale fødselsforberedelseskursus og kæmper med plukveer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Drikker kaffe mens Emilie sidder og tegner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Slapper af på sofaen efter endnu en dag i helvede- heldigvis har vi fået pyntet juletræ med sammen med min bonusdatter. Nu slapper vi af på sofaen til "Tror du stadig på julemanden" - det er hygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Ser på min mand folder julestjerne af silkebånd, til at lime på hårbøjler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hvor hyggeligt :) Det var det også. Hun var dog bedst til, at smage på chokoladen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Er lige kommet hjem fra cafetur med 3 veninder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Ser på min mand folder julestjerne af silkebånd, til at lime på hårbøjler :) Hvor er M bare kreativ :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites