Besvaret December 17, 2011 Flader ud i sofaen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Gør mig klar til julefrokost :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Vil snart kyle mig på sofaen og se en film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Ser film dr1. Skal til at spise og lillepigen tager sig lige en skraber :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Venter på nyt om min mormor :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Yay nu kan jeg også (endelig) skrive jeg spiller Wordfeud! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Er i gang med julekortene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Ser drs juleshow :) Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Lytter til musik og tænker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Sidder og ryster Ditte-værtens fårede sangstemme af mig ... Puuha jeg kan ikke tage hendes sangstemme.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger i ske med fødselsdags manden som snorker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger i ske med fødselsdags manden som snorker :D Tillykke med ham :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger i ske med fødselsdags manden som snorker :D Tillykke med både M og din mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger stadig i sengen, er desværre stadig sløj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger stadig i sengen, er desværre stadig sløj. God bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Vi har lige mødt Mickey Mouse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 God bedring! :kram2 Tusind tak, det går heldigvis bedre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Jeg har langt om længe fået klaret opvasken, lagt tøj sammen og væk og nu er jeg på vej i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Vi har lige mødt Mickey Mouse Hvor fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Ligger stadig i sengen, er desværre stadig sløj. :( Rigtig god bedring søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Hvor fedt :) Det var bare en stor oplevelse :loveshower Og hun var bare ked af det, da vi skulle gå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 Det var bare en stor oplevelse :loveshower Og hun var bare ked af det, da vi skulle gå :D Åh stakkel - Isaac er helt modsat. Han er bestemt ikke meget for fremmede, hverken mennesker eller kendte figurer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2011 :( Rigtig god bedring søde :kram2 Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites