Besvaret December 16, 2011 Skændes med min telefon :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Skændes med min telefon :angry Haha det lyder skægt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Hmmm underligt Meget. Hun blev virkelig sur på mig, da jeg sagde at jeg ikke gad at hun plagede, for det kom der i hvert fald intet godt ud af, hvis det var det hun forventede.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Haha det lyder skægt Eij men den er så træls!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Meget. Hun blev virkelig sur på mig, da jeg sagde at jeg ikke gad at hun plagede, for det kom der i hvert fald intet godt ud af, hvis det var det hun forventede.. Ej come on, det er da også, efter min mening for barnligt at forvente at ens veninde vil betale for hende og én mere. Tror ikke jeg kan forstå man spørger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Eij men den er så træls!!! Hva så hvad er der galt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Hva så hvad er der galt? Opdaterede den forleden og nu vil den pludselig ikke gå på nettet med WI-FI :( satser på den bare er træt idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Opdaterede den forleden og nu vil den pludselig ikke gå på nettet med WI-FI :( satser på den bare er træt idag ;) Trælst - mit net virker slet ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Ej come on, det er da også, efter min mening for barnligt at forvente at ens veninde vil betale for hende og én mere. Tror ikke jeg kan forstå man spørger Helt enig. Kunne måske godt have betalt entré for min veninde, men ikke når hun begynder at plage om det. Desuden kender jeg heller ikke hendes veninde. Totalt mærkeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Helt enig. Kunne måske godt have betalt entré for min veninde, men ikke når hun begynder at plage om det. Desuden kender jeg heller ikke hendes veninde. Totalt mærkeligt. Ej, det gør det kun mere underligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 slapper af efter en eftermiddag/aften i indkøbenes tegn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Hygger med min veninde og hendes datter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2011 Overvejer at ringe til Manse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Er på vej på job, endnu dn lang dag i vente... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Ligger sløj i sengen - håber snart det er ovre, for jeg har en lang liste af gøremål, der skal gøres i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Sidder og lærer min nye iPhone at kende! :loveshower Og nyder det :) Burde dog komme i tøjet, da jeg snart bliver hentet af svigermor, vi skal købe julegaver hele dagen sammen med min svigerinde, hyggeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Sidder og lærer min nye iPhone at kende! :loveshower Og nyder det :) Burde dog komme i tøjet, da jeg snart bliver hentet af svigermor, vi skal købe julegaver hele dagen sammen med min svigerinde, hyggeligt! Hvor hyggeligt, ha en dejlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Ligger sløj i sengen - håber snart det er ovre, for jeg har en lang liste af gøremål, der skal gøres i dag God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 God bedring :kram2 Tak - sødt af dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Har fået taget den første etape af opvasken (langt om længe, men hvor er det hårdt når energien ikke er til det) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 jeg har lige ordnet alle dagens opgaver. Rengøring, indpakning af julegaverne og fordelt dem i bunker afhængigt af, hvor de skal hen. Nu vil jeg tage opvasken og få skyllet brusenichen af efter at afkalke den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 jeg har lige ordnet alle dagens opgaver. Rengøring, indpakning af julegaverne og fordelt dem i bunker afhængigt af, hvor de skal hen. Nu vil jeg tage opvasken og få skyllet brusenichen af efter at afkalke den :) Hvor er du bare aktiv :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 Hvor er du bare aktiv :respekt tak, men det er jo fordi jeg ikke har fri andet end idag, og så går de næste 3 dage med arbejde, og tingene skal gerne gøres inden jobbet kalder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2011 tak, men det er jo fordi jeg ikke har fri andet end idag, og så går de næste 3 dage med arbejde, og tingene skal gerne gøres inden jobbet kalder :) Det er rigtigt, det er altid bedst at have gjordt det mens tid er. Del dette indlæg Link to post Share on other sites