Besvaret December 14, 2011 Lægerne har ikke kunne komme med noget brugbart. Han er kommet hjem, men har stadig ondt og har kastet op et par gange. Men tror han er i bedring :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Nej. Han er født med tarmene udvendigt, så hans system laver bøvl nogen gange. Han har været indlagt med det her før. Det er første gang mens vi er sammen han bliver indlagt. Den ene gang han har haft kramper før (mens vi har været sammen) har han kunne løse med afføringsmiddel, fast bopæl på toilettet hvor det kom både den ene og den anden vej :( denne gang er det bare værre :( :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 sidder på seminariet og er ved at gøre klar til at skrive videre på bacheloren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Sidder på Baresso med en veninde :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Sidder på Baresso med en veninde :rolleyes Mmmmh lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Ser Go morgen Danmark, drikker kaffe og gør klar til at jeg skal i skole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Mmmmh lækkert :) Meget. Det var æige det jeg trængte til efter togkaos her til morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Meget. Det var æige det jeg trængte til efter togkaos her til morgen.. Det forstår jeg godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 I dag har jeg faktisk kæreste dag :) forstået på den måde at M og jeg nu har været kærester i 11 måneder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har lige nydt en fødselsdagsbrunch og pakket gaver op :jul8: :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har lige nydt en fødselsdagsbrunch og pakket gaver op :jul8: :hurra Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Sidder i ørelægens venteværelse med Max :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 I dag har jeg faktisk kæreste dag :) forstået på den måde at M og jeg nu har været kærester i 11 måneder Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har lige nydt en fødselsdagsbrunch og pakket gaver op :jul8: :hurra Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Slapper lidt af efter at have gjort rent og købt julegaver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Tillykke :loveshower Tusind tak søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Sidder i ørelægens venteværelse med Max :) Skal han have checket dræn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har hovedpine.. <_< Øv - god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Fatter nul niks og intet af psykologi forelæsningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har lige kommet til at bruge en formue på mig selv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 Har lige nydt en fødselsdagsbrunch og pakket gaver op :jul8: :hurra Tillykke søde dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 danser en glædes dans :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2011 danser en glædes dans :rolleyes Hvad så smukke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites