Besvaret December 13, 2011 Spiller wordfeud med dejlige bk-piger :bk Det samme her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Spiller wordfeud med dejlige bk-piger :bk Også her og du kan da selv være dejlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Har lige sat P.S. I love you i dvd'en :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Venter på manden har snakket med vagtlægen. Han har mega mange mavekramper, og han piver aldrig, så ved han har meget ondt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Har lige sat P.S. I love you i dvd'en :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Venter på manden har snakket med vagtlægen. Han har mega mange mavekramper, og han piver aldrig, så ved han har meget ondt :( God bedringe med ham - håber ikke det er noget alvorligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Ser Love actuelly :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 God bedringe med ham - håber ikke det er noget alvorligt :kram2 Mange tak :kram2 Han er blevet indlagt og nu sidder jeg (han ligger) og venter på han skal have taget blodprøver og på at en læge skal komme fra OP :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Mange tak :kram2 Han er blevet indlagt og nu sidder jeg (han ligger) og venter på han skal have taget blodprøver og på at en læge skal komme fra OP :( Er det blindtarmsbetændelse eller? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Er det blindtarmsbetændelse eller? :( Nej. Han er født med tarmene udvendigt, så hans system laver bøvl nogen gange. Han har været indlagt med det her før. Det er første gang mens vi er sammen han bliver indlagt. Den ene gang han har haft kramper før (mens vi har været sammen) har han kunne løse med afføringsmiddel, fast bopæl på toilettet hvor det kom både den ene og den anden vej :( denne gang er det bare værre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Mange tak :kram2 Han er blevet indlagt og nu sidder jeg (han ligger) og venter på han skal have taget blodprøver og på at en læge skal komme fra OP :( Puh det lyder ikke rart :kiss Håber I allerede er kommet hjem igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Er fuldstændig kvæstet efter vi fik en lille mus ind i sengen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Gør klar til endnu en hyggedag med Tilde, hvor vi først skal til børnegudstjeneste og senere i IKEA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Gør klar til endnu en hyggedag med Tilde, hvor vi først skal til børnegudstjeneste og senere i IKEA :) Ej, hvor lyder det bare hyggeligt :) Herhjemme står det på opvask, tøjvask, psykologi læsning og indkøb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Sidder på arbejde til trods for det er onsdag (som er MIN fridag!!!!!) og oven i hatten HAVDE jeg aftaler med mine skønne krea piger... SUK!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Puh det lyder ikke rart :kiss Håber I allerede er kommet hjem igen :kram2 Han er desværre stadig indlagt. Da jeg tog hjem ved 2 tiden havde vi stadig ikke hørt fra en læge. Jeg var bare så kvæstet! L har vist stadig ikke hørt noget. Så jeg tager snart derud og besøger ham og hører om de ved noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Ser tv og spiller wf :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Ser tv og spiller wf :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 ser tv, æder chips og drikker nisseøl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Ej, hvor lyder det bare hyggeligt :) Herhjemme står det på opvask, tøjvask, psykologi læsning og indkøb Det var også bare så hyggeligt :) Og Tilde var meget imponeret over, at præsten har kjole på - ligesom hun selv havde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Han er desværre stadig indlagt. Da jeg tog hjem ved 2 tiden havde vi stadig ikke hørt fra en læge. Jeg var bare så kvæstet! L har vist stadig ikke hørt noget. Så jeg tager snart derud og besøger ham og hører om de ved noget. :( Håber I er blevet klogere nu :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Skal snart se film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Laver juledonuts :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 :( Håber I er blevet klogere nu :kram2 Lægerne har ikke kunne komme med noget brugbart. Han er kommet hjem, men har stadig ondt og har kastet op et par gange. Men tror han er i bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites