Besvaret December 9, 2011 :( Hvad er det for en hund? Labrador... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Emilie og jeg har lige trillet havregrynskugler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 nyder en kold øl efter at have taget en tur med den lille på 5 han er så strid i øjeblikket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Ruller snart til Tyskland med min lillebror Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Ruller snart til Tyskland med min lillebror Ih vil du handle lidt for mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Har lige afleveret Tilde hos mine forældre og manden er til julefrokost, så skal bare ligge på sofaen og pleje min feber :) God bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Ruller snart til Tyskland med min lillebror Er det nu også klogt at køre ud i det vejr? Pas på jer selv! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 God bedring! :kram2 Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Er gået ned med flaget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 vi slapper af inden en arbejdsweekend går løs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Slår mave og venter på disney sjov starter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Er gået ned med flaget :( Åh :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Ser Disney Sjov med ungerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Har lige smidt en chokoladekage i ovnen :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Har lige smidt en chokoladekage i ovnen :sandie Hvornår skal jeg komme :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Er det nu også klogt at køre ud i det vejr? Pas på jer selv! :kram Tak, vi kom godt ned og godt hjem. Det blæser ikke så meget hernede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Slapper af og venter på Best of Bremen.. Har haft en travl dag... har malet træloft (det skulle sq have 3 gange :o ) og bagt både æbleskiver og småkager... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2011 Hvornår skal jeg komme :P Ha ha... Den er desværre væk nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Nyder en kop kaffe i fred og ro. Emilie og manden sover stadig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ser monsters Inc med familien <3 elsker mit liv!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ligger i sengen og læser Alt for damerne - Isaac og resten af familien sover stadig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Ser monsters Inc med familien <3 elsker mit liv!! Elsker at du altid er så positiv og glad :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Tak, vi kom godt ned og godt hjem. Det blæser ikke så meget hernede Det var godt! :) Blev helt nervøs på jeres vegne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2011 Flader ud i sengen, mens børnene ser tv Del dette indlæg Link to post Share on other sites