Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Hun er godt nok en natteravn jeres datter :)

jaeh, men hun er begyndt at tage 30 min. af hver aften :yay - hun faldt i søvn 10 min. efter jeg skrev, så det går fremad med at komme tidligere i seng + hun sover næsten igennem, kun afbrudt af 1 måltid og sommetider et suttetjek :) (undskylder for blær, men er bare så glad!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er mødt på arbejde sammen m manden. Da min bil måtte hentes af Falck igår. Suk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige taget et langt varmt bad i håb om at det hjalp på sygdommen. Nu er jeg så lidt ved at dø istedet :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lavet dej til boller samt til norske klejner.

Del dette indlæg

Annonce ♥

venter på min skønne veninde kommer på besøg, har ikke set hende i næsten 3 måneder, så glæder mig til en dag med masser at snakke og hygge

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige vågnet fra en lille lur og skal ud og shoppe med min svigerinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er snart hjemme fra skole. Har besluttet at tage opvasken, pakke og så hente Isaac for at tage toget til Sønderjylland. Det er jo usikkert med den storm der skulle ramme i morgen. Og jeg vil ikke skuffe Isaac med ikke at kunne komme hjem til mormor og morfar igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

jaeh, men hun er begyndt at tage 30 min. af hver aften :yay - hun faldt i søvn 10 min. efter jeg skrev, så det går fremad med at komme tidligere i seng + hun sover næsten igennem, kun afbrudt af 1 måltid og sommetider et suttetjek :) (undskylder for blær, men er bare så glad!)

Blær du dig bare. Kan godt forstå du er glad :)

Theo er også inde i en rigtig god soveperiode. Han sover kl. 20 og så 7-8 timer frem :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ligger på sofaen med feber :(

Øv. God bedring :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Forhandler med vores barnepige omkring mandler og julestjerne :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ligger på sofaen med feber :(

Hvordan har du det i dag? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ligger og vender og drejer mig, jeg kan nemlig ikke sove og det er bare ikke morgen allerede

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan har du det i dag? :kram2

Har det stadig ikke godt og manden kommer selvfølgelig ikke hjem i dag, fordi han skal til julefrokost :(

Tak fordi du spurgte :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ligger og vender og drejer mig, jeg kan nemlig ikke sove og det er bare ikke morgen allerede

Det er også bare alt for tidligt at vågne :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger i sengen og ammer og lytter til stormen udenfor... hold op, hvor det blæser..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drikker lige en kop kaffe inden jeg skal hente Emilie. Har haft den mest hektiske dag efter jeg i morges opdagede der var nogle idioter der havde stjålet mine nummerplader....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drikker lige en kop kaffe inden jeg skal hente Emilie. Har haft den mest hektiske dag efter jeg i morges opdagede der var nogle idioter der havde stjålet mine nummerplader....

Hvor irriterende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor irriterende!

Mega :gal her troede jeg lige jeg skulle hygge på sofaen og se film men næh nej :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

ved ikke hvad jeg skal stille op - Jesper er igen ude og øve og hunden skaber sig igen fordi vi er alene :'( jeg har snart ikke mere tålmodighed med ham...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige afleveret Tilde hos mine forældre og manden er til julefrokost, så skal bare ligge på sofaen og pleje min feber :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ved ikke hvad jeg skal stille op - Jesper er igen ude og øve og hunden skaber sig igen fordi vi er alene :'( jeg har snart ikke mere tålmodighed med ham...

:(

Hvad er det for en hund?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER