Besvaret December 7, 2011 Det gjorde jeg ikke! Samfundsfag har aldrig været min stærke side. Og nu er jeg også færdig med at støvsuge :P Prøver at tage mig sammen til at gå ned i centrum og mødes med en veninde og hygge. Men Erica sover og har gjort det i to timer og vil derfor vågne kort tid efter jeg er kommet derned. Og så skal hun have grød. Synes det er lidt besværligt - for gider hun så være i klapvognen så længe? Ih! Og det halv-regner også :( Men vil bare SÅ gerne gå lidt mere på cafe i min barsel (har kun været afsted én gang) - og den slutter altså om 3 måneder! :o Elsker samfundsvidenskab, men den ene tekst var bare mere død end død. Og så ved jeg stadig hvad min aften skal gå med <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ligger på sofaen med feber :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ligger på sofaen med feber :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Passer barn for et vennepar så de kunne komme ud at spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ligger på sofaen med feber :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Overvejer at køre i IKEA og shoppe lidt julegaver :) Havde lige glemt, at jeg skulle købe noget mere til Tilde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 vi sidder da selvfølgelig og ser nissebanden i Grønland, og derefter skal vi klart se sporløs også selvom det er en genudsendelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ser julekalender... og prøver at bekæmpe trang til slik :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Læser om den bevægelige velfærdskritik og ser Trinni & Susannah i Australien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Overvejer at køre i IKEA og shoppe lidt julegaver :) Havde lige glemt, at jeg skulle købe noget mere til Tilde :whistling Og de havde så ikke det, jeg skulle have <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Og de havde så ikke det, jeg skulle have <_< Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Er ved at blive sindssyg af alt det snot jeg har i hovedet :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Sidder og overvejer om vi kan tillade os at "aflyse" julen... Forstået sådan at vi bare vil være herhjemme os 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Sidder og overvejer om vi kan tillade os at "aflyse" julen... Forstået sådan at vi bare vil være herhjemme os 3 Hvorfor skulle I ikke kunne det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Hvorfor skulle I ikke kunne det? Fordi det er vores tur til at holde det og folk er jo egentlig blevet inviteret. Synes måske bare ikke overskuddet er der for tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Fordi det er vores tur til at holde det og folk er jo egentlig blevet inviteret. Synes måske bare ikke overskuddet er der for tiden Det synes jeg er en ærlig sag. Jeg synes I skal høre de inviterede gæster og forklare hvorfor, jeg tror sagtens I kan finde en løsning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Det synes jeg er en ærlig sag. Jeg synes I skal høre de inviterede gæster og forklare hvorfor, jeg tror sagtens I kan finde en løsning Det er også bare fordi jeg er så anti jule agtig. Hvis ikke vi havde Emilie var jeg mest til at rejse væk i julen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Har lige bagt æv'le skiver for aller første gang.... MUMS! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ser Sex and the city :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 venter på at reklamerne er færdige,så vi kan se the julekalender :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 ligger i sengen, og burde ligge mig til at sove, men skal bare liiiiiige se The julekalender, fordi den har jeg jo ikke set 1000 gange før :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Ligger på sofaen og ser film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Sidder og pludrer med en alt for vågen datter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2011 Sidder og pludrer med en alt for vågen datter Hun er godt nok en natteravn jeres datter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites