Besvaret December 5, 2010 Har lige pyntet op, med den sparsomme julepynt jeg nu har.. fordelen er at der ikke er så meget der skal fjernes igen til Januar ;) Venter nu på mine piller begynder at virke så jeg kan få lavet noget. Her roder, og jeg vil bage.. Min ryg sætter desværre sine begrænsninger fysisk, hvilket er anstrengende fordi jeg lige nu er manisk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 har lige snakket i telefon med min dejlige kusine, hende som venter på at skulle hente barn i Kenya, for at fortælle, at vores farmor har det godt taget i betragtning af hendes lungebetændelse. Og nu ser vi genudsendelsen af Stjernerne på slottet med Christiane Laver INGENTING og det er sååå dejligt, ungerne hygger med leg :) hvor er det dog et skønt signaturbillede du har fået lavet... Me like :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 har lige snakket i telefon med min dejlige kusine, hende som venter på at skulle hente barn i Kenya, for at fortælle, at vores farmor har det godt taget i betragtning af hendes lungebetændelse. Og nu ser vi genudsendelsen af Stjernerne på slottet med Christiane hvor er det dog et skønt signaturbillede du har fået lavet... Me like :loveshower Tak søde... Og god bedring med farmor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Sidder i sofaen med en sovende feberramt dreng på maven. Manden ser Star gate (gab), men kan ikke bare rejse mig og gå :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Sidder og stner ret meget - efter gårdsdagens store indtag af alkohol.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Sidder i sofaen med en sovende feberramt dreng på maven. Manden ser Star gate (gab), men kan ikke bare rejse mig og gå :/ Øv da- god bedring med ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 venter på telefonen ringer så jeg kan få afsluttet dagens sidste projekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 vi ser far laver sovsen på tv2 charlie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Skal til at hente vasketøjet i vaskeriet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 :o Havde ikke mere brød- må ikke gå for meget udenfor, så jeg mixede lige en brødblanding i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Havde ikke mere brød- må ikke gå for meget udenfor, så jeg mixede lige en brødblanding i ovnen :) Sad bare og tænke på, hvorfor jeg ikke selv har noget hjemmebag her lige nu :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Slapper lidt af og hører musik, inden arvingerne skal hentes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 slapper af imens jeg hører på Mikkel hoster helt vildt den stakkel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Sidder og irriterer mig lidt over at jeg fik købt ALT til at gå i gang med noget seriøs julebagning... Undtagen bagepapir som vi selvfølgelig er løbet tør for.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Har lige hentet drengene, og Andy er glad for han har nissen Oliver med hjem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 sidder og overvejer hvordan jeg skal gøre vs lederen opmærksom på en pædagog, som flere har lagt mærke til har en hård verbalt og nonverbalt sprog overfor børnene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Her hos os har den lige stået på at skrive 11 julekort, og da alle skulle have hver sin personlige hilsen, så tog det faktisk lidt længere tid end ventet. Nu sidder jeg og kigger på BK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hygger med EMil musen der åbenbart syntes "marie hønen evigglad" er god også efter 15. gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Hygger med EMil musen der åbenbart syntes "marie hønen evigglad" er god også efter 15. gang åhhh hvor er han bare sød :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 åhhh hvor er han bare sød :loveshower Du må gerne låne ham til lidt mariehøne sang ;) Vi bruger jo tegn til tale og lige netop den sang elsker han for der skal man lave regn og torden og det er teng han er glad for Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Magnus er lige kommet i seng, nu sidder jeg her i sofan under et tæppe og kigger her på siden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Vi skal til at hygge os med pyrus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites