Besvaret November 30, 2011 Har ondt i min ryg :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2011 God bedring :kram2 Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2011 Tak :kram2 Hvordan går det i Odense? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2011 Jeg småpynter lidt i lejligheden. Glæder mig til at se Isaacs reaktion på pakken fra julemanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Så er det langt om længe jul og hermed den 1. december - jeg elsker julen og den er kun bedre med et barn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Glædelig jul allesammen. Glæder mig helt vildt til August står op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Glædelig jul allesammen. Glæder mig helt vildt til August står op Glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Har åbnet julekalendre med Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Lidt af det samme forestiller jeg mig at skulle have. Hvordan går det med babyprojektet? Ingen gevinst endnu :) men vi arbejder på sagen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Ingen gevinst endnu :) men vi arbejder på sagen :whistling Åh spændende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 ventger på, at der kommer nissebanden på Grønland, og glæder mig til at se gense den julekalender Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 spiser skumbananer og venter på nissebanden :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Havde glædet mig til hygge med mand og julekalender. Istedet ligger jeg i sengen med smertehelved. Suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2011 Satser på at lillemanden snart går kold - har truet med at julemanden ikke kommer i morgen, hvis han ikke ligger sig til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Havde glædet mig til hygge med mand og julekalender. Istedet ligger jeg i sengen med smertehelved. Suk :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Havde glædet mig til hygge med mand og julekalender. Istedet ligger jeg i sengen med smertehelved. Suk Håber du har det bedre i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Morgenhygger med smuksakken, rundstykker og Biler 2 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Undrer mig over, at alle de sider jeg ser på via firefox har så lille en skrift - kan ikke finde ud af at ændre det tilbage til normalstørrelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2011 Undrer mig over, at alle de sider jeg ser på via firefox har så lille en skrift - kan ikke finde ud af at ændre det tilbage til normalstørrelse. Nu ved jeg ikke hvilken computer du har, men prøv at trykke ctrl + Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 Morgenhygger med smuksakken, som vækkede mig klokken 5 ved at han havde fundet og stod og smaskede et rundstykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2011 Keder mig i en virksomhedstime.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites