Besvaret November 26, 2011 Mmmh lækkert De blev så ikke særlig gode :( bliver så arrig når ting mislykkes :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 De blev så ikke særlig gode :( bliver så arrig når ting mislykkes :( Haha endnu en ting vi har til fælles. Vi har bagt småkager herhjemme i dag,de er fine, men så heller ikke mere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har lige spist aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Haha endnu en ting vi har til fælles. Vi har bagt småkager herhjemme i dag,de er fine, men så heller ikke mere <_< Rart jeg ikke er den eneste :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har lige lagt mig under dynen. Håber jeg falder hurtigt i søvn. Har på fornemmelsen at det bliver en hård nat :( :kram2 Tak :kiss Natten blev heldigvis ikke helt så slem som jeg havde frygtet. Han vågnede første gang kl. 4, men faldt så ikke i søvn igen før kl. 6 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Glæder mig til julemarked i Malmö i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Pimper asti med manden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Rart jeg ikke er den eneste :kram2 Du skulle bare vide :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Pimper asti med manden :D Åh det lyder lækkert og hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har lige opdaget at de sender Blinkende Lygter på Tv2. ELSKER den film :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Hygger med datteren på sofaen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Skal tage mig sammen til at komme op, for at kunne komme ned og vække Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Pynter til jul med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Har pakket adventsgaver op med August og Astrid :loveshower Hold kæft de var sjovt, ligge lige endnu en episode med August i guldkorn :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Pynter op helt alene, det interessere åbenbart ikke mine tre drenge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Har fundet fade, lys og gejl frem så vi kan komme ud til min svigerinde og lave dekorationer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Skal ud og have købt de sidste ting, så vi kan få lavet juledekorationer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Sidder foran brændeovnen i dette blæsevejr... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 jeg sidder også foran brændeovnen og nyder blæsevejret. Vaskemaskinen kører på fylde drøn med børnetøj i. Alt det vi har fået idag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Skal snart til at bage vafler og varme gløgg og så skal manden og jeg julehygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Pakker julegaver ind - er heldigvis snart færdig - så skal der bages tærter til min fødselsdag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 trøster en forskrækket baby. Vinduet på kontoret blæste op og det gjorde både hende og jeg hamrende bange.. ved mine forældre er et vindue blæst ud.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 Hygger med stearinlys og julefilm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2011 holder lige en pause fra julepyntningen, og men skal igang igen om lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites