Besvaret November 25, 2011 Har ondt i maven - har vidst spist for meget is :blush Man kan da aldrig spise for meget is :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Man kan da aldrig spise for meget is :whistling Lige i dag kunne jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Har lige lagt mig under dynen. Håber jeg falder hurtigt i søvn. Har på fornemmelsen at det bliver en hård nat :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Har lige lagt mig under dynen. Håber jeg falder hurtigt i søvn. Har på fornemmelsen at det bliver en hård nat :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Ligger i min seng og føler mig meget heldig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Kigger på min sovende datter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Perler med pigerne - mens vi stadig er i ført natdress Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Venter på at klokken bliver mange nok, til at jeg kan komme på apoteket. Begge mænd sover stadig, så jeg håber jeg stille kan smutte og vende hjem med rundstykker :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Perler med pigerne - mens vi stadig er i ført natdress Det lyder bare rigtig hyggeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har sovet længe, spist lækker morgenmad og nu er vi ved at gøre klar til at aflevere Max hos en ven og vi andre tre tager ind i byen og julehygger, tager på julemarked og shopper :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har sovet længe, spist lækker morgenmad og nu er vi ved at gøre klar til at aflevere Max hos en ven og vi andre tre tager ind i byen og julehygger, tager på julemarked og shopper :D Hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 har haft en røv nat med roskildesyge.... I får ikke flere detajler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 sidder og irriterer mig over den/de idioter der har stjålet vores nummerplader......... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 sidder og irriterer mig over den/de idioter der har stjålet vores nummerplader......... Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 har haft en røv nat med roskildesyge.... I får ikke flere detajler God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Ligger i sengen og ammer Maliva til middagslur imens Jesper passer min søster... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har lige spist frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Pynter op til jul men mangler sgu maks julepynt og min påståelig mand bliver ved med at sige vi ikke har mere på loftet. Men jeg ved vi mangler to kasser :-) :haha: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 har haft en røv nat med roskildesyge.... I får ikke flere detajler Been there, done that! God bedring! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Vi er ved at gøre rent, så vi kan få pyntet op til jul :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Er lidt træt af at jeg åbenbart ikke kan finde ud af noget så simpelt som småkager og pebermyntepastiller. Sidst nævnte var nok fordi der ikke var nok flormelis i og dermed hænger fast på tallerknen i køleskabet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Er ved at bage kanelsnegle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Har lige lavet æblemos til æblekage MUMS! Og nyder endelig at have strøm i HELE huset og ikke kun i halvdelen af stikkontakterne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Er ved at bage kanelsnegle :) Mmmh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites