Besvaret November 23, 2011 Fortæl fortæl :) Har besøg og er på fra Tlf af - så det blir senere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Har besøg og er på fra Tlf af - så det blir senere ;) Helt i orden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Ej, øv! Var der meget i? Der var heldigvis ik noget vigtigt og stort som stege eller kage ;) mest rester, boller og grønsager så ik det store tab. Der var nogle bær som stadig var kølige og de er nu blevet til saft og der var noget hakket oksekød der stadig var lidt frossen, det blev til aftensmad :) så lidt blev reddet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2011 Har Idag været til håndlæsning... Er stadig mundlam Ej jeg er også mega nysgerrig :) Håber du kommer med en opdatering i din tråd søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Har lige tændt under gryden med jordbær og rabarber til marmelade, senere skal jeg lave ribsene samt perle med Julie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Har lige tændt under gryden med jordbær og rabarber til marmelade, senere skal jeg lave ribsene samt perle med Julie. Det lyder hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Har lige tændt under gryden med jordbær og rabarber til marmelade, senere skal jeg lave ribsene samt perle med Julie. Mmmmh lækkert og hyggeligt :) Jeg er lige ved at gøre det sidste klar til at jeg skal på udflugt med min klasse i dag, vi skal besøge en sikret ungdomsinstition Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Er på vej hjem fra skoleudflugt, for derefter at tage den ene bus for at tage den næste for at komme hjem. Jeg er bare træt og trænger til at komme hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Er igang med aftensmad. Skal til møde i aften så vi skal spise tidligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Er uden ord.. Og om lidt skal der laves mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Er uden ord.. Og om lidt skal der laves mad. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Sidder og "får lidt varmelampe" inden jeg vil daffe i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Ligger i ske med ham den lækre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Ligger i ske med ham den lækre :D Og så er du på BK samtidig?!?!?! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2011 Prøver at tage mnig sammen til at gå i seng... Og glæder mig over det er fredag i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Ligger mig snart til igen, gik i seng allerede klokken 20 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Sidder i sofaen og er zombie :zzz Emilie har kastet op hele natten så har været vågen on off siden kl 2.00 :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Har lige sendt kæresten til Madrid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Sidder i sofaen og er zombie :zzz Emilie har kastet op hele natten så har været vågen on off siden kl 2.00 :wacko Rigtig god bedring til det lille pus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Vi morgenhygger i nattøj, dog skal jeg snart i gang med vasketøjet, så det hurtigst muligt kan blive overstået - jeg hader vasketøj og har det egentlig altid med hjemme ved mine forældre, men da vi bliver i Aarhus, så bliver jeg nød til at klare det. Kan mærke jeg allerede savner min mors maskiner :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Sidder i sofaen og er zombie :zzz Emilie har kastet op hele natten så har været vågen on off siden kl 2.00 :wacko God bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Er begyndt at pynte op til jul :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Bander over manden....... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Pynter op til jul men mangler sgu maks julepynt og min påståelig mand bliver ved med at sige vi ikke har mere på loftet. Men jeg ved vi mangler to kasser :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2011 Bander over manden....... Ej hva da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites