Besvaret November 21, 2011 Har lige været inde og se den nye twilight. Love! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Har endelig fået læst en masse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Har lige smidt mig i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Er også hoppet under dyben Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Argh ikke videre fedt at vågne og ikke umiddelbart kunne falde i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Ligger i sengen og kan ikke sove :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Ligger i sengen og kan ikke sove :( Det kender jeg godt, jeg kan heller ikke sove og jeg har ovenikøbet fri i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Jeg har lige fået klaret de sidste gaver til pakkekalenderne, så nu er de 100 % klar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Glææææææder mig til en dag at kunne sove længe igen. Hvornår mon det bliver? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Glææææææder mig til en dag at kunne sove længe igen. Hvornår mon det bliver? :unsure Om 4-5 år? ;) Ej, I må jo få passet Theo på et tidspunkt, så du kan få dit ønske opfyldt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Venter på at lillepigen vågner (hun må sørme være udmattet efter øv-dag i går)... og at min mor kommer og hygger med os :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Venter på at lillepigen vågner (hun må sørme være udmattet efter øv-dag i går)... og at min mor kommer og hygger med os :) Hold da op - Erica har været vågen i 2 timer nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Øv... God bedring Tak! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 God bedring :kram2 Tak! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Tak! :kram Hvordan går det i dag? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Jeg har knoklet for at få lavet så mange ting som muligt færdigt til jeg skal hente smuksakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Jeg har knoklet for at få lavet så mange ting som muligt færdigt til jeg skal hente smuksakken :) Og desværre var en veninde jeg ikke ser så meget tæt på, men der havde jeg forlagt telefonen :( Øv øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Har lige smidt mig med den ondeste hovedpine :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Retter mandens speciale som skal afleveres fredag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Hvordan går det i dag? :kram2 Ikke ret meget bedre. Er ikke 5 flade ører værd... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Koger æblemos, æblemos og æblemos! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Om 4-5 år? ;) Ej, I må jo få passet Theo på et tidspunkt, så du kan få dit ønske opfyldt :) Ha ha... Hvor er du sjov ;) Ja han bliver nok passet inden han bliver 4-5 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 jeg holder spisepause på jobbet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Har lige kigget alt julepynten igennem med drengene de var fuldstændig oppe og køre :D max spurgte om det var jul i morgen når vi vågner :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2011 Koger æblemos, æblemos og æblemos! Så er der 20 små bøtter med ren æblemos i fryseren! Torsdag går ejg i gang igen, dog tror jeg der skal blandes noget i næste gang - men har ca EN MILLION æbler, jeg skal have brugt. Har ikke engang brugt en femtedel i dag... Tror dog også der skal blancheres æblebåde til tærter og andet godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites