Besvaret November 20, 2011 Ligger i soveværelset og nyder roen, mens ungerne ser tv og manden laver aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Er bare træt - kan godt mærke jeg fik for lidt søvn i nat. Og at jeg har været presset med opgaven, så jeg tror jeg skal tidligt i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 slapper af, om lidt står den på en tur i biografen med manded :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Skal til at lægge tøj sammen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 følger twilight feberen og ser 1'eren med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2011 Bitcher over iTunes! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Prøver at tage mig sammen til at ordne Isaacs madpakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Sidder og venter på kl. bliver 9, så jeg kan få ringet til klinikken :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Overvejer om jeg skal forsøge at klemme dagens første måltid mad i maven :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Overvejer hvad vi skal have til aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Har lige fået lillemanden til at sove. Nu overvejer jeg om jeg skal læse lidt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Sidder og venter på Erica bliver træt nok til jeg kan putte hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Ikke en dyt! Men overvejer om jeg ikke snart skal lette måsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Kæmper mod smerter og kvalme helvede - så jeg kan komme på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Har lige fået lillemanden til at sove. Nu overvejer jeg om jeg skal læse lidt <_< Det blev så til en lille lur i stedet :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Glæder mig til at der kommer medical - dog ikke at det er sæsonafslutning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Spiser kakaomandler og ser cake boss :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Glæder mig til at der kommer medical - dog ikke at det er sæsonafslutning NEJJJJ det er da ikke sæsonafslutningen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Spiser kakaomandler og ser cake boss :) Lyder rigtig hyggeligt :) Er rigtig træt af, at jeg ikke kan se cake boss mere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Sidder med stængerne oppe og slapper af, efter aftenens løbetur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Er så dårlig, har vist lidt feber og ligger og er helt færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Er så dårlig, har vist lidt feber og ligger og er helt færdig God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 NEJJJJ det er da ikke sæsonafslutningen!! Jo, det tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2011 Er så dårlig, har vist lidt feber og ligger og er helt færdig Øv... God bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites